• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • sambima

Nu e jag hemma igen! Kom hem till en brevlåda fylld med 1200 öljetter (senaste färgerna!), QK-swap figurer, min beställning på QK-figurer - 3st! och limpenna!

Jiiiiiiiippppiiiiiiiiiiiiiii

• bambigirl

Sambima! 1200 öljetter! Jag tyckte jag beställt många, jag beställde 60! Grattis till paketet!

• sambima

Japp är SÅ glad! Är med i många swappar nu så jag har o pyssla med. Har en scrapblockad just nu o swappar är bra sätt att få skapa ändå.

Jag säljer gärna 100st öljetter i tio färger (ursnygga färger) om nån är intresserad.

Tänkte sälja 2 sånna paket.
  • AngelicaZ

Sambima: Vad är det för storlek för öljetterna och vad skall du ta för dom? Låter väldans intressant

• sambima

La in bilder på öljetterna i galleriet. Det är inte alla färgerna utan 10st av dem. Men de är superfina!

100st för 40kr

Köparen står för portot.

• ÄngelBängel

Igår kom mitt bazzil och de var så fina att jag aldirg kommer att våga använda dom. Kanske något ark av de färger som inte var finast. 25 av de 30 färgerna var nämligen finast Jättevacker linneprägling och härlig lyster. Det bästa är att de klarade sig förbi tullen obemärkta

• bambigirl

ÄngelBängel! Jag vet, de är så snygga. Men jag har lyckats använda något papper, även de fina och gissa hur snygga de Lo'sen är! De blir 20 gånger snyggare än utan Bazill!

• garfield

Ja jag kan knappt leva utan bazill längre...

• ÄngelBängel

Men jag använder dom till kort och de måste man ju ge bort. Till andra människor. Som inte bor hemma hos oss. Då kan jag ju aldrig titta på dom mer Annars har jag ju cardstock till Älsklingens närmaste 150 födelsedagar

Jag får nog spara en i varje färg för att beundra då och då

Svar på tråden Scrapbooking2!