Scrapbooking2!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Nu e jag hemma igen! Kom hem till en brevlåda fylld med 1200 öljetter (senaste färgerna!), QK-swap figurer, min beställning på QK-figurer - 3st! och limpenna!
Jiiiiiiiippppiiiiiiiiiiiiiii
Sambima! 1200 öljetter! Jag tyckte jag beställt många, jag beställde 60! Grattis till paketet!
Sambima: Vad är det för storlek för öljetterna och vad skall du ta för dom? Låter väldans intressant
La in bilder på öljetterna i galleriet. Det är inte alla färgerna utan 10st av dem. Men de är superfina!
100st för 40kr
Köparen står för portot.
Upp, upp!!!
Igår kom mitt bazzil och de var så fina att jag aldirg kommer att våga använda dom. Kanske något ark av de färger som inte var finast. 25 av de 30 färgerna var nämligen finast
Jättevacker linneprägling och härlig lyster. Det bästa är att de klarade sig förbi tullen obemärkta
ÄngelBängel! Jag vet, de är så snygga. Men jag har lyckats använda något papper, även de fina och gissa hur snygga de Lo'sen är! De blir 20 gånger snyggare än utan Bazill!
Ja jag kan knappt leva utan bazill längre...
Men jag använder dom till kort och de måste man ju ge bort. Till andra människor. Som inte bor hemma hos oss. Då kan jag ju aldrig titta på dom mer
Annars har jag ju cardstock till Älsklingens närmaste 150 födelsedagar
Jag får nog spara en i varje färg för att beundra då och då