Scrapbooking2!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
ÄngelBängel: Ta kort eller scanna in dem! Det gör jag!
Jag fotar det mesta och sparar. Kan vara kul som inspiration ibland.
Å mina tar snart slut... *vill ha....
Garfield: Mia D har ALLA monos o nu ska hon börja samla på trios....
Du skulle se hennes scraprum... rena drömmen, lådor med 12x12 överallt!
Haha det ni pratar om är rena grekiskan för mig!! Vad konstigt det känns att inte fatta ett enda ord av det ni säger! Haha!
Leeloo: När jag trillade in på detta för en månad sen eller nåt fattade jag inte heller nåt. Så jag läste igenom hela gamla tråden. Nu förstår jag
USch... Jag har alldeles för mycket papper... Två fulla arkivmappar med A4, en med mönstrat och en med enfärgat och så en bautastor med 12*12... Har lovat mig själv att inte köpa mer papper innan jag Scrappat upp hälften av det jag har *svårt!*
Nu har jag köpt en massa lådor och boxar så nu ska jag omorganisera mina prylar igen. av någon underlig anledning växer man ur förvaringen...
Hi, hi... i jag är på god väg i dina spår garfield! *vet inte om det är bra el dåligt....
tips till ultraljudsLOs sökes...Hat 3 stora A5 bilder som ska upp på ngt fint sätt, är helt trött och oinspirerad!
Jag måste till ikea och köpa ett förvaringssystem, funkar inte att ha papperna i en hög mycket längre...
Bambigirl, jag har IKEAS dokumentvagn, papprena sticker visserligen upp men det är bra för mig som har ont i ryggen o jag skjuter in vagnen under bordet iaf när jag inte anv. den