• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • sambima

ÄngelBängel: Ta kort eller scanna in dem! Det gör jag!

• sambima

Å mina tar snart slut... *vill ha....

Garfield: Mia D har ALLA monos o nu ska hon börja samla på trios....
    Du skulle se hennes scraprum... rena drömmen, lådor med 12x12 överallt!

• Leeloo

Haha det ni pratar om är rena grekiskan för mig!! Vad konstigt det känns att inte fatta ett enda ord av det ni säger! Haha!

• bambigirl

Leeloo: När jag trillade in på detta för en månad sen eller nåt fattade jag inte heller nåt. Så jag läste igenom hela gamla tråden. Nu förstår jag

• garfield

USch... Jag har alldeles för mycket papper... Två fulla arkivmappar med A4, en med mönstrat och en med enfärgat och så en bautastor med 12*12... Har lovat mig själv att inte köpa mer papper innan jag Scrappat upp hälften av det jag har *svårt!*

Nu har jag köpt en massa lådor och boxar så nu ska jag omorganisera mina prylar igen. av någon underlig anledning växer man ur förvaringen...

• sambima

Hi, hi... i jag är på god väg i dina spår garfield! *vet inte om det är bra el dåligt....

• jannice

tips till ultraljudsLOs sökes...Hat 3 stora A5 bilder som ska upp på ngt fint sätt, är helt trött och oinspirerad!

• bambigirl

Jag måste till ikea och köpa ett förvaringssystem, funkar inte att ha papperna i en hög mycket längre...

• sambima

Bambigirl, jag har IKEAS dokumentvagn, papprena sticker visserligen upp men det är bra för mig som har ont i ryggen o jag skjuter in vagnen under bordet iaf när jag inte anv. den

Svar på tråden Scrapbooking2!