Scrapbooking2!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Oj då! Jag beställde genomskinlig, vit vellum nyligen men jag kommer inte ihåg var.
Tror det var Magnolia...
Åh, tack hörreni! Det fanns ju på många ställen.
Sambima:
Den här Sakura-pennan, säljs den i vanlig bokhandel? Isåfall tror jag att jag vet vad det är för pennor, finns i massor av färger...
De säljs inte i bokaffärer här i Ö-o men panduro säljer vet jag. Ibland får bokhandlarna in, men inte alls ofta. Men jag vet att andra städers bokhandlar säljer dem.
Nu måste jag snabb-tillverka ett grattis kort till min kompis, trodde inte vi skulle fira henne idag! Jisses!
Hejsan
Har nu hunnit göra hela tre stycken *S*S oj jvad jag kämpar *S* Har inte haft tid och har tiden funnits så är det annat som inte velat som jag ville...hmm. (finns på mitt bildgalleri tillsammans med två kort på mina barn från dagens picknick i skogen och ett på min man!
också mina två första LO.
Fick paket från D-U igår med 100 nya papper och lite annat. Sen idag har jag fotograferat en hel del! så jag får ännu mer bilder att scrappa med!
Fick mail från DrScrapbook att mina paket med dies är skickat!!!
Fina layouts Jozebelle! Gillade speciellt den med prästkragen, fotomattan var underbar.
Äkta torkade blommor och blad såg det ut att vara.
Fortsätt lägga ut dina alster, det är så kul att vara och kika på andras verk.
Sambima: Kan inte du också lägga upp lite alster? Nyfniken på din stil juh.
Hannie:
Kolla denna sida, ska vara mina LO:s, 4st
www.scrappychick.com/gallery/showgallery.php&ppuser=82
Fast de är gamla o de enda inscannade, de är gjorda i feb-mars tror jag, då jag endast scrappat i några månader.
Sambima: Syr man ihop de olika färgerna? Limmar man fast det på något mer stabilt sen eller låter man det bara vara?
Okunniga Ekorren.
Nu har jag beställt massa fina papper från Papprika! Hoppas, hoppas att de blir användbara! Jag har ju börjat på ett bebisalbum, men det kändes ju lite trist med bara de papper man kan köpa i bokhandlarna... Nu blir det andra bullar!