• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • Hannie

Poena:

Tråkigt, hoppas du hinner få de idag innan helgen.
    Hur länge har du väntat?

• bambigirl

Bubbus: Jättehärlig sida med snygga, starka färger. Vore det inte bättre om "När emilia kom" stod på översta raden och "till jorden" på andra raden? Jag tyckte det var svårt att läsa innan jag såg hur du tänkt... Men sidan är jättefin!

• Jennie Brunflo

Hehehehehe...jag tänkte på er igår!

I serien Mitt liv som död, så tvingas huvudpersonen vara med i en scrapbooking-klubb. Hehehe...och det framställdes som mindre roligt.

(JAG tycker det verkar superkul.)

• bambigirl

Jennie Brunflo: Hahaha!!! Antingen kommer man till himlen eller så tvingas man vara med i scrapbookingklubb!!!

• bubbu

bambigirl: jo.. egentligen borde det stå så, men i mitt huvud var det sått rätt, men efter att jag börjat klista så märkte jag att orden satt för tätt och läsordningen blev konstig...
    Skall nog inte klistra diret på nästa bild

• bambigirl

Bubbu: Ja, det går ju inte att göra om denna. Men jag tycker den är skitsnygg! Själv skulle jag vilja använda lite starkare färger, just nu blir det mycket ljusa färger...

• BaraPyssel

Tänkte bara berätta om en affär man kan köpa syrafria papper, spraylim m.m. Det är www.matton.se
    //Joanna

• garfield

HA HA! Jag kollade också på det programmet igår... När hon tvingades crappa. Himlans roligt att det är med i en serie...

• cia75

Så har jag då åstadkommit ytterligare ett uppslag i Colins scrapbook om hans förra förskola.
    Jag har valt att inte köpa massa dyra, tjusiga papper eftersom jag hade tänkt att jag skulle öva mig på denna och dessutom är det kort som jag fått från förskolan och de är inte så superbra kvalitet.
    Nästa projekt blir lite mer avancerat och med bilder som är bättre!! *längtar*

• bambigirl

cia75: Snygga LO's. Man behöver ju inte använda dyra papper för att det ska bli snyggt. Gillar hur du tagit upp det ljusblå ur sonens tröja (eller är det en slump?)

Svar på tråden Scrapbooking2!