• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • Hannahs mamma

Har precis börjat...

rätt så simpla grejjer än så länge dock...

kika görna in i mitt galleri om en stund så ska jag lägga upp några bilder...

• cia75

Bambigirl:
    Nej, det var ingen slump utan alldeles genomtänkt med tröjans färg
    Känns underbart att du lade märke till det
    TACK!!!

• cattis

Nu har jag äntligen läst igenom heeeela tråden! Scrappade ett album med förberedelser inför vårt bröllop för mer än ett år sedan, men har inte scrappat något sedan dess. Den här veckan har jag tillbringat med att kolla in alla Malmös pappersbutiker, lägga in alla länkar i den här tråden i mina favoriter och sen dammsuga dessa sidor. *pust* Känner jättemycket för att sätta igång igen!

Sen kom jag på att jag har en resa bokad med jobbet till USA i november. Gissa vad jag nu har bestämt att jag ska använda min fritid till? Avundsjuka, tjejer?

• Jozebelle

Titta gärna in på mitt forum om Scrapbooking.se

Ni är alla välkomna - gamla som nya scrappare - och dela med er av erfarenter och ev misstag...

• Hannie

Cattis:

Jag hänger med i din resväska.
    Din släkt och dina vänner får alltså vara utan julklappar från dig i år.
    "Jag köpte scrappinggrejer istället..." .
    Hehe.

• Jennie Brunflo

Huuuu....det suger i mig....jag vill också scrappa!

Tyvärr har jag inte råd just nu....och så är jag inte så duktig.
    Jag kan ju inte göra lika fina grejer som ni gör!
    Tänk om jag provar och blir superbesviken, jag kan verkligen inte skriva snyggt och såna saker.

Men men....klippa med en sax kan jag ju......fast.....vi har inte råd just nu...

• Hannie

Jennie:

Önska dig ett presentkort eller ett litet bidrag till ett grundkit i scrapping i julklapp!

Det kanske känns som det är länge kvar till julen, men du kan ju redan nu börja rota bland dina fotografier och planera hur du vill att dina sidor ska se ut.

• Mystjejen

Hej!! Här är ännu en fantast!!! Har hållt på i några år. Ville ge ett tips till er som inte känner att ni har råd. Jag gör så att jag scrappar bara speciella album med "hela kittet", typ baby, bröllop, resor o dyl annars så sätter jag in korten i vanliga album med fickor (inte sådana man skriver vid sidan av utan bara fickor) hoppas ni förstår vad jag menar. Så anväder jag papper i en del av fickorna där jag skriver några rader el klisrar ett klistermärke el dyl. Det blir jättefint. Lite svårt att förklara men jag ska lägga in bilder i galleriet snart så får ni se vad jag menar.

• Hannie

Sen behöver man inte allt "krafs" som finns att köpa. En liten samling av enfärgat papper, penna, dator (för att skriva ut texter om man inte är så säker på handen själv) och du kommer väldigt långt. Det enkla är ofta det finaste!

• Molnet

Jag kanske borde gå tillbaka och läsa hela tråden men får ta det sen Jag är också ny på det här men vill gärna börja snart eftersom det verkar vara rätt kul att pyssla med när man har tråkigt (som jag ofta har på dagarna).

Finns det någon bra sida man kan besöka med info om hur man sätter igång och så? Jag kan ju _ingenting_ om detta

Svar på tråden Scrapbooking2!