• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • Molnet

Tack Kikade tillbaka några sidor och tjuvgluttade in på era bildgallerier. WOW ni är verkligen jätteduktiga! Jättefina album, fattar inte hur jag ska kunna få till det.
    Var får ni fantasin och inspirationen ifrån?

• garfield

Cattis:
    Avis?!? Jag! Nejdå... Jag vill inte alls åka till scrappingens hemland

Molnet:
    Fantasi och inspiration får jag mest genom att titta på andra. Surfar runt på en massa hemsidor och läser tidningar...

Jennie:
    Datorn är super för att skriva ut texter. Och det behöver inte kosta skjortan. Det kan ju räcka med att sätta en enfärgad ram runt ett kort så förhöjer man känslan.... Sedan kan man ju önska sig i julklapp

• Jennie Brunflo

Garfield:

Men herrejösses vilken fin hemsida du har!

Inte nog med att du har otroligt vackra foton, du har en snygg hemsida och verkar superduktig på scrapping!

WOW!

Jag är sååå impad!

• garfield

TAck Jennie! Det värmer och stärker! Växer flera centimeter!!!!

• bambigirl

Cia75: Tror att jag la märke till det för att jag scrappar precis så själv... Tar upp färger i korten alltså.

• Jennie Brunflo

Jag har nu suttit och tittar i massor med krypin på fina scrappsidor.

Alla är så fina.....men så slår det mig.....

Massor av dessa fina scrappsidor visar nakna barn, barns rumpa osv.
    TÄNK till innan ni lägger ut bilder.

Peddosar kopierar gärna bilder på nakna barn, det har vi fått en varning om här tidigare.

Så, även om bilderna är jättejättefina (vilket dom är)...så tycker pedofiler det också.

• lata kocken Johanna

ja scanna och sudda bilderna så de inte syns vad det är exakt...

ffa ansikten och könsdelar - vi tittar ju på LOn inte på barnen.... (eller jo men inte på det sättet)

• millface

Jennie:

Där tänker vi nog helt annorlunda.
    Jag menar att det finns äckliga människor överallt som kan tända på gud vet vad och det stör inte mig när jag inte vet det eller mitt barn kommer till skada.

Sen är det nog så att om man verkligen är en pedofil så går man nog inte in på FL och tittar i krypin efter LO:s med nakna barn utan de har nog en hel del andra mycket grövre sidor (tyvärr) att gå in och titta på.

Barn måste ju kunna vara nakna som något naturligt tycker jag. Sen att det finns äckel ska ju inte få förstöra för det.

Men det är bara som jag tänker...

• millface

Då hade det ju inte gått att visa fotoalbum med nakna barn för släkt och vänner för man vet ju aldrig vem som är en pedofil eller har såna tankar?

Svar på tråden Scrapbooking2!