Scrapbooking2!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Förresten! Billiga plastfickor finns på www.croppinparadise.com/ Kostar 15 dollar för 50 st 12*12
Bomull....
Öhhhh... 2-3 mm skulle det ju vara... *gnuggar sömnen ur ögonen och försöker tänka klart*
på ma vincis finns massor med bokstavsstämplar
jättetrevlig tant som klämmer ner maaaaassor med grejer i ett femdollarskuvert... och snabbt går det oxå
crafts.dm.net/mall/reliquary/index.html
akrylfärg funkar med vanlig allmogefärg eller konstnärsfärg
bara är helmatt
Lata kocken JOhanna:
Säljer hon vanliga omonterade stämplar också????
bara omonterat tror jag
VAd bra
Rusta har billiga akrylfärger just nu. 29:- för en låda med ett gäng tuber i olika färger..
Ekorren.
Var iväg på lunchen och köpte en massa papper och pynt. Hittade betydligt mer än jag trodde. Det räcker för att komma igång igen. Jag var så fokuserad på uppgiften att jag inte såg polisbilen som stod vid trafikljuset utan gick glatt mot röd gubbe! Det var snälla poliser som förstod att det är svårt att hejda sig när man har Scrapbooking på hjärnan!
Var inne och tittade på hur man gjorde album och det såg kul ut, men just nu vill jag köpa ett fint till vårt bröllop. Är det verkligen ingen som har erfarenhet av Bazills album?!
Jag har fått hem mina beställningar från Scrappamera och Decor Unique. Så nu kan jag också börja scrappa!!
Har länge tittat på andras alster och varit sugen på att göra nåt jag med. Nu är jag en scrappare jag med!!
Tusen tack alla duktiga scrappare för svaren!!
Garfield: Det är ju jättebilligt med stämplar på dina länkar
Frågan är bara hur höga bokstäverna är... vill inte ha för små ju.