Scrapbooking2!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Hihi, ja då hade man gått i taket! Slarva bort mina scrapsaker och jag ska visa mitt rätta temperament.
Själv väntar jag på en ny bok om Scrapbooking som finns på biblioteket. Den som har den nu är redan nästan två veckor sen med att lämna in den så man undrar ju om personen tänkt behålla den själv.
Jag har en liten fråga till er...
Hur mycket är 2 1/2" ,alltså 2 1/2 tum i centimeter?
1 tum är 2,5 cm. Kan det stämma???
home.swipnet.se/~w-12240/m-tabell.htm
Kollade på den sidan...
Det fantastiska programmet Photoshop säger att 2,5" = 6,35 cm.
Grrr!
Scrappbooking i all ära men jag retade mig något fruktansvärt när jag var inne på den här sidan och skulle beställa: aliveandscrapping.safeshopper.com/251/cat251.htm
Pojkorden är liknande som: smart, ledare, stark, tävla, bygga och hjälte medan flickorden var:läppstift, docka, fånig, hjälper till och låtsas!!!
Gud så dumt!
Och jag som ville beställa där men absolut inte sånt typiskt pojk/flickaltigt i alla fall!
Tack för svaren förresten!
Då vet jag hur stora bokstäverna är.
Synd bara att de var tillfälligt slut...
Så typiskt att tjejer ska vara passiva och söta och killar aktiva och tuffa! *irriterad*
en fråga till er som verkar kunniga i detta område.
om man ska börja med scrappbooking, vad ska man då ha som startpaket? kan man beställa d nånstans?
Delifi:
Ifall du vill kan du ju joina oss i forumet scrapquick.se. Där finns bl a något inlägg om olika paket som finns att köpa. Under kategorin General discussions.