• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • Jozebelle

millface: Då har du även ett forum på www.scrapquik.se som ärom Scrapbooking, hjärtligt välkommen

Alla>>> idag har jag varit och storhandlat på decor-unique idag cardstock, stickers, familjeträd, album, mönstrat apper avlite olika slag, mys mys. Nu ska jag försöka sitta ner och göra lite LO! De var jättetrevliga och tillmötesgående
    Jag köpte en Katalog med saker som KMA säljer och gissa om jag blir sjuk av köpyra vill ha massor!!!!

Kramizar

• cattis

I min nya fina bok rekommenderar de velumspray som det bästa sättet att sätta fast vellum. Har någon hört talas om det? Låter väldigt praktiskt.

• jannice

åhhh, hinner inte scrappa ngt , min bebis tar all min tid just nu. Men gud vad kort jag tar för att ha till senare. Ska bege mig till Papprika ngn dag längre fram och börja, bra att man kan anv sig av deras grejer där tycker jag,allt går så mkt snabbare.....

• garfield

cattis:

Jag har inte testat vellumspray men däremot finns det ett speciellt vellumtejp som fungerar superbra! Jag kommer inte ihåg tillverkare och tyvärr har jag slängt själva asken men jag ska klura på det lite och se om jag hittar det....

• garfield

SandraK

Du har ju Papprika och Decor Unique (som man behöver ringa innan ) Men båda dessa ligger ute vid älvsjömässan och det kan nog vara klurigt att ta sig dit om man inte har bil....

Annars finns ju Matton som har en del papper (ingen aning vilken gata, jag vet bara att det är i närheten av Panduro, men sök på nätet så kanske du hittar)

Ljungrens papper ligger i gamla stan och de säljer en del papper och stämplar.

Ja det är dom jag vet om....

• Tjej 1975

Nä men ,inte ett inlägg sen igår i min favorittråd. Är inte så aktiv här, men läser hela tiden. Har börjat scrappa lite, ska ta några kort och lägga ut i helgen.

• cia75

Uppdaterat bildgalleriet igen.... Är det normalt att ägna ALL ledig tid åt att scrappa i början?? Jag är totalt osocial med min omgivning...

• garfield

cia75:
    *skrattar* Det är normalt att lägga all tid och alla pengar på scrapbooking hela tiden. Tycker tom att det är onödigt att köpa kläder nu när jag vet hur mycket papper jag kan få för pengarna

• cia75

Hahahaha garfield!! Så skönt att höra!!!
    Då ska jag inte skämmas mer
    *funderar vidare på vad jag ska beställa för papper*

• jannice

vill börja scrappa igen *despert* har så mkt kort nu... :D

Svar på tråden Scrapbooking2!