Scrapbooking2!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
tackar så mycke
*puss på dej* Bara för du är så snäll och hjälper till! Du vet med vad - tror jag?!!!!
Inte hittade jag ngt om paket under General discussions. ?
Nån som har tips om nån bra affär i Malmö eller Lund?
bomull, så bra är affärerna tvyärr inte i Malmö, men dessa är de jag känner till: Matton (har mycket papper och lite dekorationer, ganska dyra, ingen kartong), Panduro (har nästan inget papper som säljs styckvis, men däremot har de öljetter, nails, garn och lite annat pynt), Stämpelfabriken (har stämplar förstås, stansar, kartong i 12x12" och lite papper). Tidigare i den här tråden har det tipsats om en nyöppnad butik i Helsingborg som jag tänkte besöka nästa helg så den vet jag inte mycket om än. Du hittar deras hemsida på www.scraproom.se.
Det här såg jag nyss på Scraprooms hemsida, så alla scrappare i Skåne, samla eder!
Scrapkväll den 29 oktober
Mellan klockan 16-23, den sista fredagen i varje månad, har vi Scrapkväll. Vi scrappar, inspireras och ubyter tips och idéer med varandra. Alla är välkomna oavsett tidigare erfarenhet.
Utlottning av priser, demonstrationer och fika.
Kostnad: 100:-
Vänligen föranmäl dig.
www.scraproom.se
I Lund ligger en affär som heter "Sandströms i Lund" och ligger på Stora Gråbrödersgatan. Jag vet inte hu pass väl du känner till Lund men det ligger nästan precis mittemot Mamique. I närheten av Juridicum.
På sandstöms har de faktiskt lite allt möjligt till scrapbooking: papper, stickers, öljetter, band, klister, m.m.
Nej, jag har ingen speciell teknik när jag river förutom att jag river långsamt och bestämmer vilket håll jag river åt beroende på hur jag vill ha resultatet... öööhh förstår ni? Det blir ju olika typ av "skada" beroende på vilket håll man river pt.
Äsch, jag prövade mig fram på en mindre bit först
Jos:
Jodå, det finns där.
Rubriken är "Decor Uniques "kvartalspaket".
Jozzebelle: