• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • bomull

Tack Cattis och Sc o EP.

Ska in imorgon och se om jag hittar nån av dom.

Kan man förresten använda dekorgummi?
    Har letat på nätet men hittar inget alls om det,
    så det verkar inte så. Hittade bokstäver i min
    "pyssellåda" och skulle vilja använda dom.

En fråga till, (lite fööör många jag vet )
    Men måste ha speciella verktyg till öljetter?

• Tjej 1975

Tack för tipset Cia75, ska hem och prov-riva på en liten bit innan jag ger mig på större projekt

• cattis

Bokus hittade mitt paket så idag har jag fått min bok. Det är en perfekt nybörjarbok för er som letar efter en sådan. Den innehåller beskrivning av alla grundtekniker, layoutförslag samt mallar och några stickers. "The complete book of scrapbooking (projects & techniques)" av Louise Riddell. Kostar 189 kr på Bokus.

• Hannie

Bomull:

Har nu skrivit vad man behöver för att slå in öljetter på scrapquick.se.
    Skrev där så att informationen sparas och på så sätt kan fler nybörjare få svar på sin fråga utan att bläddra ihjäl sig här i denna tråd.

• Hannie

Under tips & trix hittar du det...

• millface

Nu har jag skickat en ansökan att få vara med i gruppen "scrappaenkelt" på Yahoo!

Ska bli kul att kunna prata scrapping nonstop

• SC o EP

Har satt in några LO:s som jag gjort. Är ny på det här med scrapbooking så det blir inget avancerat!

Ursäkta att bilderna blev så mörka. Tog de med vår digitala videokamera så det blir inte världens bästa kvalité

• SandraK

Jag ska till Stockholm i helgen och funderar på om det finns någon scrap-affär hyfsat centralt? Någon som vet??

• cia75

Nu har jag uppdaterat bildgalleriet med ett dubbeluppslag.

SandraK: Ligger inte Papprika i Sthlm? Fast om det ligger centralt vet jag inte...

Svar på tråden Scrapbooking2!