Scrapbooking2!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Åhh det där albummet såg kul ut att göra. Men var köper man materialet? Måste kartongen vara syrafri? Eller gör det inget när den är inbäddad i tyg?
Millface:
Stämplarna är i något skumgummi material... Philadelphia har jag och bokstäverna är nog en 6-7 cm höga (på ett ungefär) Tror det är det alfabetet som är på layouten. Eller vänta lite så lägger jag in en lo i mitt krypin där jag använt de stämplarna...
Nallemajatjejen:
Det som behövs är lite tjockare kartong (finns i hobbyaffär)
Tyg (tygaffär)
Vadd (tygaffär)
Skruvar (Scrapaffärer, kan rekommendera caroline my-memories.safeshopper.com/ hon är extremt snabb!)
Ska nog hämta mina saker från D-U imorgon tror jag!
Tack Garfiled!
Jättefin Lo.
Hade du köpt den stämpeln på Papprika eller den andra?
JAg köpte på papprika eftersom jag var där live och shoppade. Men jag tror nästan det blir billigare att beställa från USA. Har beställt andra saker från henne och hon är jättebra att ha att göra med. Snabb och trevlig!
Nu har jag lagt upp mitt senaste alster från idag i min GB!
Millface, man blir ju nästan sugen på att skaffa snuttefilt! Det var en jättefin sida!
Jag var på Stämpelfabriken idag och de var den enda butiken jag kunde hitta som hade 12x12" papper, fast det visste du kanske redan...
En ny, enkel LO finns i galleriet.
cia75, den var jättefin! Tänk vad "vanligt" fotot skulle varit utan layouten. Förstår inte varför inte alla håller på med scrapbooking.