Scrapbooking2!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Hihihi, nää precis!!
Var handlar man billigast o bäst i Sverige? Eller är det bara att beställa från USA som gäller? Har bläddrat i gamla trådar men jag blir gråhårig ändå
Går alla sorters Prittlim att använda?
Köpte nåt som heter PowerPritt, och vågar inte använda det
förrän jag är helt säker.
Inegen aning? Jag vet att det som heter Pritt, röd förpackning, är scrapsäkert...
Jahapp, så finns då ytterligare en sida att beskåda i mitt galleri. Jag är produktiv... fast nu har jag gjort de idéer jag hade så nu blir det till att söka inspiration till de återstående bilderna i albumet...
Vilken fin sida Cia!
Har du någon speciell teknik när du river papper? Blev himla snyggt.
cia75
Den var jättefin!!
*undrar oxå hur du gör när du river*
Jag beställde en bok om Scrapbooking-tekniker från Bokus som jag förväntansfullt gått och väntat på. Nu visar det sig att Posten slarvat bort paketet! Grrr...
Sånt är så tråkigt, speciellt när man förväntansfullt gått och väntat på paketet i evigheter!
Vad händer när posten slarvat bort grejer? Får man kompensation på något sätt? Eller väntar de och ser om den kommer fram?
Bokus håller på att undersöka om det går att spåra paketet så jag sitter här och väntar på besked. Tur det bara var en bok och inte någon beställning från USA med fina grejor. Då hade jag blivit helt vansinnig!