Scrapbooking2!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Garfield, tack för tipsen! Vi har faktiskt bil, men jag tycker inte om att köra i Stockholm så jag ska se om min kompis kanske kan tänka sig att köra runt lite
Nu är mitt bildgalleri uppdaterat IGEN... Har ni tröttnat på mina LO nu?
cia75, du är helt otrolig. Jag har inte ens hunnit börja, du måste vara en naturbegåvning
Jag har alltid gillar att klippa, klistra och pyssla. Mina gamla fotoalbum är bevis på det så man kan ju säga att jag har smygscrappat lite tidigare
Sen är jag en sån människa att när jag tycker något är kul så har jag hur mycket energi som helst... och sitter så ofta jag kan!!
Nu har jag gjort mina två första LO. Det är verkligen jätteroligt!!!!! Och många fler kommer det att bli.
Titta i mitt galleri
//Nina
Jag har lagt in några nya LO:s.
Jag är verkligen fast i scrappandet!
Cia:
Du får årets nobelpris i kreativitet av mig i varje fall.
Jozebell, jag var in på Decor Unique's hemsida och där stod det att man måste ringa innan man kommer. Stämmer det? Vet du om det är okej att komma och kolla en lördag i så fall?
Om jag ändå beger mig till Stockholmstrakten så vill jag ju både gå på Papprika och D-U samtidigt. Jag såg att nån skrev att båda ligger ute vid Älvsjömässan. Är det nån som kan beskriva närmare? Ligger de i närheten av varandra?
Hannie: *bockar å bugar* Jag har scrapbookinginspiration just nu
Alla som besökt mitt galleri:
Tack för alla komplimanger *stolt och glad* Kul att ni är intresserade och vill se mina alster
Förresten, när jag frågade här om vad som är bäst att fästa vellum med så fick jag tipsat att vellumtejp funkar bra IFALL man fäster den på rätt sätt.
Vad ska man tänka på för att fästa den på rätt sätt? Är det att inte kladda på tejpen med fingrarna så det blir avtryck eller?