• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • Hannie

VellumTEJP menar jag förstås.

• Flamman

Hannie: har ännu inte lyckast dra min lata bak i att köpa vellumtejp, använder limpenna, tyvärr då syns det lite i genom men inte så att det forstör!

så kan tyvärr inte hjälpa dig där!

• Flamman

ja det är alltid kul att snacka scrapbooking, forsöker få igång två kompisar men tycker det går lite långsamt så i julklapp ska dom få lite scrapsaker och hoppas dom kommer igång lite granna iaf!

• bambigirl

Flamman: Vilken bra ide! Kanske jag skulle köpa papper till alla och hoppas på att ag får tillbaka dem när jag fyller år!!!

• Flamman

bambigirl: ja man kan alltid hoppas iaf =) jag tycker det är väldigt kul att scrappa i sälskap så det är mest det jag hoppas för att dom scrappar inte själva heller, den ena har scrappat endast 1 gång och den andra några få gånger men ändast då jag kommer över!

• sambima

Hej Flamman! Kul med nyinhoppade i detta forum!

Är inte så aktiv just nu, brukar inte vara det när det är höst/vinter... men jag läser o när jag orkar så skriver jag.

Hoppas få se några av dina alster snart!

/Sambima

• Flamman

sambima: tackar tackar, är någ mer som nygammal då jag skrev lite i början av denna tråd men har jaft ettpar jobbia år då jag sjunker ner lite då och då och inte orkar något och därför vart borta från denna tråden!

får se om jag sätter upp något i mitt bildgalleri vid tillfälle!

kram
    Flamman

• garfield

Flamman:
    Yes... jag är med på scrapoholic... Dock inte så aktiv längre... Men jag finns där

• garfield

Hannie:
    Jag jag brukar klippa i vellum tejp. Visst fasntnar den lite, men jag tycker ändå jag lyckas hyfsat. Får den tom helt osynlig nu för tiden...

Svar på tråden Scrapbooking2!