• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • Hannie

Garfield:

Då är det alltså så att övning ger färdighet. Började misstänka det igår för det gick bättre och bättre att bemästra tejpen.
    Det stod på förpackningen att man skulel klippa med non-stick sax och jag tänkte Ånej, ÄNNU en sak som amn måste köpa.
    Vill köpa roliga saker som fina papper och dekorationer, inte en massa saxar för varje speciellt material...

Har du fått ordning i scraphörnan nu?

• garfield

Jag håller på för fullt och organiserar och grejar... Ska köpa ett till skrivbord tänkte jag för sambon gillar inte att jag belmrar databordet med scrapprylar...

Men hoppas få ordning på det tills i morgon! Vill ju börja scrappa igen ju!! Kan lägga upp bilder sedan när det är klart!

• Hannie

Gör det Garfield, kul att se hur det blev. :)

• Tjej 1975

Någon som beställt från danska Multiscrap? Gillade deras papper.

• garfield

Sambima:
    Om!!!! Ångrar så att jag inte anmälde mig.... Vilket jobb du lägger ner!

• Flamman

Hej tjejer, jag behöver er hjälp! håller på att göra en sida som handlar om scrapbooking och behöver massa fler idéer för vad för album man kan göra, vad jag kan tipsa om! är helt tom i skallen!

så snälla tjejer, kom med alla er superbra ideer!

• garfield

Försöker pressa min hjärna lite till....

Föräldrar
    Syskon
    Årstider
    Var man bott
    Ett album om saker man gillar (musik, böcker osv.)
    Min hemstad
    100 mål och drömmar
    Familjetraditioner
    Mitt hem
    Graviditetsalbum
    MIna Internetvänner
    Hobbies
    Platser man besökt
    Natur

Det var allt min hjärna kunde klämma ur sig just nu...
    Vad håller du på med *nyfis*

• Flamman

garfield: tack så mycket för dina idéer!

ju det är så att jag håller på att göra hemsida om scrapbooking! den kommer att bli på islänska, det är väldigt nytt där och det finns inte så mycken information, och jag blir utfrågad hela tiden av komisar! så jag tänkte att jag får sätta upp en hemsida met lite info och tips och kanske senare lägga till ett forum!

har ändå inget liv så jag tänkte att jag kan lika bra göra något på dagarna =)

• garfield

Flamman: Kul! Ja det är super att det finns bra hemsidor att tillgå när man vill ha ideer!
    Nu känner nog jag igen dig också Känner nog igen dig från andra scrapforum än swescrap också?

Jag har inget vettigt att göra på dagarn heller. Nu har jag målat om och håller på att organisera sovrummet så jag får plats med alla min scrapgrejor!

• Flamman

Garfield: jag har aldrig vart med i swescrap! du kanske blandar ihop med mig med en svensk tjej som bor på island nu! hennes namn börjar med M!

Ja jag tror att det skulle vara bra med lite fler islänska sidor, eller egentligen med någon islänsk sida! har inte hört om någon hittils!

Ah inte fel med en aldeles egen scraphörna, det brukar bli i vardagsrummet för min skull! =)

Svar på tråden Scrapbooking2!