• Wolfhound

Nu läser jag.....

Här kan ni tala om vilka böcker ni just nu läser och säga vad ni tycker om dem. Rosa eller risa.

Just nu läser jag Dan Brown- I cirkelns mitt Ett häpnadsväckande sällsynt fynd visar sig vara en bluff.
    Den är så spännande så jag har slukat halva boken sedan igårkväll. Som vanligt skriver Dan Brown intelligenta pulshöjande romaner. Läser den med hjärtklappning och stor behållning.

• Svar på tråden Nu läser jag.....
  • Sanna K

Jag läser just nu Margit Sandemos de svarata riddarna 4/12.

Bra tycker jag.

• Nyfiken gul

SAHARA - Av Clive Cussler

Bok som även filmats..

Älskar alla Clive Cussler-s böcker, har dom allihopa o köper så fort jag ser en ny i bokhandeln!

Lite James Bond - stuk över det hela.

Boken just nu: En läcka av kemiskt avfall får ödesdigra konsekvenser o ett team sänds ner till Afrika för att forska i vad det är som läcker och varför.
    Dirk Pitt i sitt farligaste uppdrag hittills...

• Wolfhound

Nyfiken gul: Den låter intressant. (antecknar).

• Sanna K

Jag älskar böker som är sanna...

Jag älskade Gömda och Asyl, Inte utan min dotter och sådana.

Några tips?

Sedan kan jag varmt rekomendera Sagan om Isfolket av Margit Sandemo. Har själv läst den serien (47 böcker) tre gånger redan.
    Jag älskar den.
    Handlar om lite häxor och sånt men mest om familj och kvinnor genom tiderna.

• Tippi2

Wolfhound .. Dan Brown, måste vara en mästare på att skriva gast kramande spänning?

I cirkelns mitt är den boken jag tyckte bäst om..

• mjuik

Jag läser Tisdagarna med Morrie av Mitch Albom
    fast jag läser bara ett kapitel i taget.
    Måste tänka över det som stått.

Mycket bra bok.
    Läs den!

• Runguska

Läser DaVinci-koden av Dan Brown. Blev sugen på att läsa den efter att ha varit på bio och sett den igår. (Jag tyckte mycket om filmen och man säger ju att boken är bättre!)

• Anki 1972

Jag läser Camilla Läckberg bok Stenhuggaren. Den är jättebra, precis som hennes föregående böcker i serien.

• Callistrate

Rosario är död av Majgull Axelsson

Har inte läst alls långt än men den verkar fantastiskt bra och gripande. Men fy F*N vad hemsk!!! Jag kommer att gråta MYCKET! Rekommenderas inte till känsliga läsare.

Svar på tråden Nu läser jag.....