Så mina vänner, jag tror jag hoppar dessa listor nu.
Mitt öde har gjort att jag är osäker på vad jag vill göra med mitt liv.
Ett ex sedan 18 år hörde av sig, deprimerad var han, han ville höra hur läget var, osv.
Detta var mitt livs första kärlek o antagligen sen stora. Var dock inte gammal när jag träffade honom o han var äldre än mej, han tog min oskuld!
Efter 2 år dumpade han mej för jag var för ung, sa han.
När han hörde av sig igen ville han prata med mig o förklara varför han gjorde som han gjorde osv.
Mina känslor har blossat upp igen, om det e gamla el inte.
Han vill inte förstöra ngt som jag redan har, men mitt inre är i uppror.
Vi har träffats o fikat i v, samt träffats utanför mitt jobb för o prata.
Han säjer att han eg känner likadant för mej som han gjorde den dagen han lämnade mej (vilket var väldigt svårt tydligen)
Han träffade strax efter en kvinna som var i hans ålder, förlovade sig o hon blev gravid. Gifta med 2 barn (10 o 13) hus o allt, men han berättar att dom snackat om att ev skilja sig senast pratade dom förra v, men inget e bestämt.
Här går jag o käkar pergo o hoppas på o bli gravid..o PANG!!!
Jag vill inte mer..
Den känslomässiga biten fattas i mitt nuvarande förhållande, medan mitt ex ger mej den biten..(inget har hänt...)
nuvarande sambon, säjjer inte till mej att han älskar mej ger mig inga blommor o personliga grejor.Han kanske säjjer om jag har tur at han älskar mej 1 gång /år, pussar o kramar spontant, vad e det, inget som bara kommer sådär precis.
Hur kan det bli så, vill ödet ge mej en chans till med min första kärlek, jag känner mej helt hopplös.
Nu till vad som hänt idag...
Under morronen satt min sambo o kollade mina loggar på msn, som tur var fanns inte allt men det räckte. kom in o väckte mej o frågade vad jag höll på med o hur länge det pågått.
Nu sitter jag här o väntar hem min kära sambo inom 2 timmar(ont i magen) o med min vanliga otur, så kan jag slå mej i backen på att efter 2 6-akter efter min mens denna mån, så har jag säkert blivit gravid.
Jag vet inte, men detkan vara så. Jag är just nu uppe i min äl så det kommer INTE att bli ngn sex här framöver tror jag.
Men skulle så vara fallet..så tyvärr..så blir det nog en abort.
Så som jag känner idag, så kommer jag inte vara lycklig över att behålla ett barn som till hör min sambo som kommit "på" mej, kan juh tänka mej att han då troligtvis inte kommer att vilja ha ngt barn med mej.
Oj detta var långt..
jag kommer att stanna på listorna för att se hur det går med er alla*hålla tummar o tår* o läsa era inlägg.
Förlåt att jag tagit upp platsen för er..
kände bara att jag var tvungen att skriva av mej
//Millan69