• Onix

    BF maj 2017

    Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.

  • Svar på tråden BF maj 2017
  • Hoppfullatankar
    Tiiffany skrev 2016-09-20 14:45:00 följande:

    vad kul, då har du redan av båda kön :)


    Ja, denna gång spelar det ingen roll vad det är. Har båda gångerna tagit reda på könet vid RUL, denna gången ska vi vänta till förlossningen.
  • 3egna1bonus

    Hej.

    Hänger på här jag med. Väntar 5barnet med BF 2/5-17.

    Mår som en disktrasa, varför alltid detta illamående????

    Finns någon Facebook grupp ännu?

  • pimpim78

    Ansluter mig till den här gruppen. Testade positivt i dag på bim- 2 . Bf är 28 maj enligt appen. Har tid för tidigt vul 27 okt på Sophiahemmet och hoppas så att vi får se ett litet hjärta picka då. Har en flicka på 4 år sedan tidigare.
    En fråga till er, vad tar ni mot illamående som funkar ? Postafen har jag för mig man blir så himla trött av ?
    Är det någon som har länken till Fb gruppen ?

  • annadenise
    GreenSpirit skrev 2016-09-20 15:30:49 följande:

    Jag är i vecka 6+0 men har beräknad f 23/5, hur kan det skilja sig så? *nyfiken*


    Är du 100% säker på att du är i v.6+0? Ibland kan man ha ägglossning senare än man trodde.De flesta blir tillbakaflyttade några dagar när man gör kl. Om du har beräknad bf 23 maj så skulle du nu vara i v.5 (4+6). Man brukar ju Fp mer specifikt datum efter ul
  • annadenise
    Bebisbubbla skrev 2016-09-20 17:17:14 följande:

    Någon fler än jag som vill stanna här på Familjeliv och skriva? Känner inte för att bli så offentlig på FB.


    Jag kommer stanna på familjeliv
  • Teresiat

    Även jag stannar på fl. Vill inte outa vem jag är.. Jobbar inom större företag och känns som att det finns en risk att bli upptäkt på FB-gruppen. Och jobbet är de sista jag vill ska veta innan v 13

Svar på tråden BF maj 2017