• boshab

    BIM januari

    Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!

    4/1 - boshab

  • Svar på tråden BIM januari
  • rmj
    Gosan28 skrev 2020-01-15 14:14:47 följande:

    Jag hoppar in här också!

    Hade äl den 7 eller 8e och har bim nästa torsdag den 23e. Någon med liknande dagar och som redan har börjat känna eventuella symptom?

    Detta är tredje försöket för mig och min kille :) är så spännande!


    Är i EXAKT samma tidpunkt som du :) har inga speciella symptom redan, ägget fäster ju sig nu. Tänker att till helgen borde det vara pms eller symptom, haha!!

    Tredje försöket här med! Har två pojkar sedan innan.
  • s0ff

    Att en liten tempdipp kan göra en så besviken. Imorse var tempen 36,30 jämfört med gårdagens 36,40 (normaltemperatur runt 35,80), ÄL+10... molvärk precis som om mensen ska komma när som... jag vill att tempen ska stiga, inte sjunka :?(

  • EllaLo
    Loea skrev 2020-01-15 12:29:09 följande:

    Ja men visst är det så! Ja jag med, så mycket pengar i sjön. Och jag ska försöka lugna mig med symptomanalyserna. Så lätt att dras med fast att jag vet att tidigare månader har jag känt allt mellan ÄL och mens, det är helt enkelt så min kropp funkar utan att vara gravid. Känns onödigt att få ett spökstreck eller kemisk graviditet innan bim och få upp hoppet. Så väntar jag hellre och vet på riktigt. Men någon dag innan kanske jag testar :) hur länge hade ni försökt? Känns som att man lär sig något nytt varje omgång.


    Ja men exakt, man får iprincip alla syntom som skulle kunna indikera på en gravidtet. Borde ha lärt mig vid det här laget att inte överanalysera..

    Vi började ingen förra året, uppehåll i maj för jag var bortrest och oktober för cykeln ballade ur. Har PCOS så det är väl därför det går segt.

    Ni då? :)
  • EllaLo
    Loea skrev 2020-01-15 12:29:09 följande:

    Ja men visst är det så! Ja jag med, så mycket pengar i sjön. Och jag ska försöka lugna mig med symptomanalyserna. Så lätt att dras med fast att jag vet att tidigare månader har jag känt allt mellan ÄL och mens, det är helt enkelt så min kropp funkar utan att vara gravid. Känns onödigt att få ett spökstreck eller kemisk graviditet innan bim och få upp hoppet. Så väntar jag hellre och vet på riktigt. Men någon dag innan kanske jag testar :) hur länge hade ni försökt? Känns som att man lär sig något nytt varje omgång.


    I februari skulle det stå :)
  • Gosan28
    Tjoppa12 skrev 2020-01-15 14:51:46 följande:

    Nästan lika här! Har BIM 22a. Fick redan någon dag efter ÄL väldigt ont i brösten, och det håller i sig. Något mer har jag inte , vad jag vet. Detta är vårt nionde försök


    Kul!! Ser fram emot att höra hur det går :) jag har inga symptom än så länge förutom lite allmänt dåligt humör men vet inte om det kan vara et4 symtom eller om jag bara är allmänt grinig haha!
    rmj skrev 2020-01-15 15:43:31 följande:

    Är i EXAKT samma tidpunkt som du :) har inga speciella symptom redan, ägget fäster ju sig nu. Tänker att till helgen borde det vara pms eller symptom, haha!!

    Tredje försöket här med! Har två pojkar sedan innan.


    Åh vad kul :) Då får vi följas vid. Detta är första barnet för oss. Så spänningen är olidlig hihi
  • Mikkans
    Bellsss skrev 2020-01-15 15:06:27 följande:

    Jag hade plus på Cb early också. Men negativt på digitalt tex. Så ta ett digitalt :) Kan ha varit kemiskt men känns inte så.


    Hur långt efter/innan BIM fick du positivt på CB vanloha å negativt på CB digital?
  • Mikkans
    Bellsss skrev 2020-01-15 15:06:49 följande:

    Jag hade plus på Cb early också som var blått. Men negativt på digitalt tex. Så ta ett digitalt :) Kan ha varit kemiskt men känns inte så.


    Undrar ävem för dig.. när plussade du? Asså BIM+/-? :)
  • Mikkans

    Fy fan, är så jävla nojig. Vill VERKLIGEN att det ska vara sant och att det ska gå hela vägen.

    Nu ska jag sluta spamma..:)

  • Tjoppa12
    Gosan28 skrev 2020-01-15 17:11:49 följande:

    Kul!! Ser fram emot att höra hur det går :) jag har inga symptom än så länge förutom lite allmänt dåligt humör men vet inte om det kan vara et4 symtom eller om jag bara är allmänt grinig haha!Åh vad kul :) Då får vi följas vid. Detta är första barnet för oss. Så spänningen är olidlig hihi


    Samma här, är lätt grinig och äter helst hela tiden. Men det kanske brukar vara så haha!
Svar på tråden BIM januari