• HoppasPåEnTill

    BF December 2020

    Saknade en tråd så jag startar en. Om allt blir som tänkt så har vi BF 13 december 3020. Vi väntar på barn nummer 4.

  • Svar på tråden BF December 2020
  • Hallonen80

    Hej igen.

    Ja då kom dagen idag när det var dags för ultraljud.

    En liten i precis rätt storlek 7+3 men inga hjärtslag. De trodde det avstannat precis nu. Blev skickad vidare till kk för second opinion och de hittade heller inget. Kunde inta ta beslut om cytotec idag utan ska tillbaka nästa vecka om inte kroppen hajjat tills dess. Jävla skit.

    Lycka till alla ni andra hela vägen i mål <3

  • Mudcakemonster
    Hallonen80 skrev 2020-04-29 12:10:54 följande:

    Hej igen.

    Ja då kom dagen idag när det var dags för ultraljud.

    En liten i precis rätt storlek 7+3 men inga hjärtslag. De trodde det avstannat precis nu. Blev skickad vidare till kk för second opinion och de hittade heller inget. Kunde inta ta beslut om cytotec idag utan ska tillbaka nästa vecka om inte kroppen hajjat tills dess. Jävla skit.

    Lycka till alla ni andra hela vägen i mål <3


    Nej men usch så tråkigt!!!! Skickar massor med styrkekramar ditåt!
  • Positivakakan
    Räkan2020 skrev 2020-04-25 10:06:02 följande:

    Hej! Plussade i veckan och har enligt mina uträkningar BF 31/12-20 :) Undrar om jag får gå med i denna grupp?


    Åh vad kul, jag plussade också i lördags och bf är 31/12!
  • Zaxika
    Hallonen80 skrev 2020-04-29 12:10:13 följande:

    Hej igen.

    Ja då kom dagen idag när det var dags för ultraljud.

    En litet i precis rätt storlek 7+3 men inga hjärtslag. De trodde det avstannat precis nu. Blev skickad vidare till kk för second opinion och de hittade heller inget. Kunde inta ta beslut om cytotec idag utan ska tillbaka nästa vecka om inte kroppen hajjat tills dess. Jävla skit.

    Lycka till alla ni andra hela vägen i mål <3


    Beklagar! Vilket tråkigt besked att få. Hoppas ni snart plussar igen!
  • gammelpysen
    Hallonen80 skrev 2020-04-29 12:10:54 följande:

    Hej igen.

    Ja då kom dagen idag när det var dags för ultraljud.

    En liten i precis rätt storlek 7+3 men inga hjärtslag. De trodde det avstannat precis nu. Blev skickad vidare till kk för second opinion och de hittade heller inget. Kunde inta ta beslut om cytotec idag utan ska tillbaka nästa vecka om inte kroppen hajjat tills dess. Jävla skit.

    Lycka till alla ni andra hela vägen i mål <3


    Beklagar verkligen. Har inte varit med om det men har ju många års barnlöshet bakom oss så vet vad det innebär. Stor kram.
  • Emmo77

    Vad tråkigt hallonen80.

    Var dum nog att ta ett nytt test och det visade svagare än det andra så nu blev jag orolig....

    Vid förra mf fick jag plus och sen svagare sen kom blödning efter någon dag.

    Vill ju ha bebis....känns liksom att det är sista försöket....min make å jag blir ju inte yngre

  • gammelpysen
    Emmo77 skrev 2020-04-30 03:29:55 följande:

    Vad tråkigt hallonen80.

    Var dum nog att ta ett nytt test och det visade svagare än det andra så nu blev jag orolig....

    Vid förra mf fick jag plus och sen svagare sen kom blödning efter någon dag.

    Vill ju ha bebis....känns liksom att det är sista försöket....min make å jag blir ju inte yngre


    När har du VUL och vilken vecka är du i? Testen skriver själva att det blir missvisande när det gått ett antal veckor. Har för mig att gränsen är vid 6 veckor.
  • Maaarlene

    Hej! Plussade för två dagar sedan och är antingen i v 5 eller v 9 med fjärde barnet. Förra mensen var troligtvis en nidblödning. En liten mirakelbebis som kom som en total överraskning då vi använt kondom och vid ett tillfälle akutp-piller. Men så välkommen! Vi är jätteglada. Finns det någon fb-grupp? ????

  • Felicia3

    Jag trodde inget fanns men idag såg vi ett foster med hjärtslag.(v 9) iom vidrig migrän tänkte jag att det nog var kört samt brösten plötsligt var mjukare.bf ändrades från 12/12 till 8/12.Vågar inte hoppas så mkt än (3 missfall) men just idag vågar jag känna mig lite lugnare.Nytt VUL om 3 v.

  • Zaxika
    Felicia3 skrev 2020-04-30 19:59:08 följande:

    Jag trodde inget fanns men idag såg vi ett foster med hjärtslag.(v 9) iom vidrig migrän tänkte jag att det nog var kört samt brösten plötsligt var mjukare.bf ändrades från 12/12 till 8/12.Vågar inte hoppas så mkt än (3 missfall) men just idag vågar jag känna mig lite lugnare.Nytt VUL om 3 v.


    Vad härligt att ni fick se hjärtslag. Hoppas nästa vul går lika bra.
Svar på tråden BF December 2020