Fråga experten: Inaktiva: Parterapeuten forum

Barnpsykologen tar en paus, men vi hoppas på att snart kunna öppna upp igen för nya frågor.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Hur ofta svarar parterapeuterna? av Anony­m Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 9 May 19:52
603 1 Jag undrar bara hur ofta terapeuterna svarar på frågorna? Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 9 May 19:52
1
603
Hur hitta tillbaka till kärleken? av Anony­m Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 9 May 19:41
1,6k 1 Hej! Vet inte hur jag ska förklara min situation här, men gör ett situation. Min man oc... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 9 May 19:41
1
1,6k
Vad är det med honom? av Anony­m Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 9 May 19:37
906 1 Jag började dejta en kille för snart 1½ månad sedan. Vi började ses och föll väldigt fort... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 9 May 19:37
1
906
Mina och dina saker av Anony­m (Fråg­a­nde) Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 9 May 19:27
646 1 Vi hade förr en gemensam dator hemma...tills den fick en virusattack. Jag trodde vi skulle... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 9 May 19:27
1
646
otrohet...sjuk, vad kallar man det? av Anony­m Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 9 May 19:20
1,0k 1 Vi är gifta sedan 10 år har två barn ihop. Detta började för ca 2år sedan. Tidigare har ha... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 9 May 19:20
1
1,0k
Min man har hat i blicken då jag talar av Anony­m (Leds­e­n) Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 9 May 19:11
1,3k 1 Jag har nått till den punkt i våran äktenskap att jag vill både skiljas och stanna kvar.... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 9 May 19:11
1
1,3k
ekonomi av linda­s­ophia Inaktiva­: Parterap­euten 521 0 Min sambo och jag har gemensam ekonomi.Men jag får inte handla kläder,glass,saker till min... Inaktiva­: Parterap­euten Obesvarade
0
521
styvbarn av linda­s­ophia Inaktiva­: Parterap­euten 536 0 Jag har ett stort problem,jag och min sambo tycker aldrig lika i barnuppfostran,han gör på... Inaktiva­: Parterap­euten Obesvarade
0
536
Vad är det som händer med mej? Mår såå dåligt :-( av Anony­m Inaktiva­: Parterap­euten Anonym
Äldre 4 May 12:34
1,0k 2 Hej! Jag förstår inte vad det är som händer med mej?? Känner inte alls igen mej. Jag må... Inaktiva­: Parterap­euten Anonym Äldre 4 May 12:34
2
1,0k
Kan hon börja älska mig igen? av Pappa­n 43 Inaktiva­: Parterap­euten 2,3k 0 Hej! Jag är pappa till 2 barn, 10 och 6 år gamla. Min fru och jag har varit tillsammans i... Inaktiva­: Parterap­euten Obesvarade
0
2,3k
svåger som e sjuktstörd av Anony­m Inaktiva­: Parterap­euten 1,2k 0 Jag och min syster står varann nära, vi delar allt i vått och torrt. Vi har rest mycket ti... Inaktiva­: Parterap­euten Obesvarade
0
1,2k
Anknytningsproblematik av Anony­m (Samm­a läxa?­) Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 2 May 20:33
1,7k 3 Hej, jag är gift och funderar på om jag vill fortsätta vara det. Jag kommer till en punkt... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 2 May 20:33
3
1,7k
3barn, kris..Ingen ömhet, bråkar för minsta lilla av Anony­m ("Des­p­erat"­) Inaktiva­: Parterap­euten Anonym ("Desperat")
Äldre 2 May 10:10
1,8k 4 Jag o min man har varit gifta i lite mer än 3 år... varit tillsammans i sammanlagt 6,5år..... Inaktiva­: Parterap­euten Anonym ("Desperat") Äldre 2 May 10:10
4
1,8k
Går förhållandet att rädda? av Stina­0­3 Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 1 May 20:52
1,3k 1 När vårt barn föddes för snart 2 år sedan gick min man igenom en livskris. I och med detta... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 1 May 20:52
1
1,3k
Är det någon ide att vi går på parterapi av Peter­4­3 Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 1 May 20:47
5,0k 1 Hej Min sambo sedan 12 år meddelade i början av året att hon inte har de rätta känslorna... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 1 May 20:47
1
5,0k
Vi har varit ett par i 14 år... jag undrar varför jag inte kan koppla av helt förrän han har somnat eller är någon annanstans?? av Anony­m (förv­i­rrad) Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 1 May 20:35
801 1 Vi har ett bra förhållande, men jag är mer social än honom. Han är misstänksam och anser a... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 1 May 20:35
1
801
Otroget monster.. av Anony­m Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 1 May 20:30
1,2k 1 Jag har kraftiga aggressions problem.. Jag kan inte kontrollera de. Går hos åsykolog o gjo... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 1 May 20:30
1
1,2k
Hans ex gör livet till ett hälvete för oss, vad kan JAG göra?http://www.familjeliv.se/Fraga_experten/Forum-15-321/# av Melan­d Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 1 May 20:25
742 1 Hej! Jag  och min sambo har nu varit 5 år ihop och vi båda har barn från tidigare förhålla... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 1 May 20:25
1
742
Ny synvinkel av Anony­m (Undr­a­nde) Inaktiva­: Parterap­euten 506 0 Hej ! Vore tacksam för att få detta problem vinklat, då det tar onödig energi. Jag är en... Inaktiva­: Parterap­euten Obesvarade
0
506
förlossningsdeprisson av oyeeh Inaktiva­: Parterap­euten 540 0 hejsan jag är mycket förvirad och ledesen jag har varit tllsammans med min fru i 3 år och... Inaktiva­: Parterap­euten Obesvarade
0
540