• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Tredje tråden! I vilken vi börjar föda barn....

Här är förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 08:21:30:
    Och här är nya listtråden också!
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-23 16:07:08:
    Rätta länken till listtråden:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
  • Hellur

Mår inte illa längre. Det är skönt! Måddde riktigt illa där ett tag, och gjorde det i går förmiddags också. Undrar varför och just på förmiddagarna?

Har legat på soffan precis hela dagen idag, inte gjort ett s__t. Har varit väldigt skönt men nu börjar jag känna mig lite rastlös och oduglig.

• Sole

lillenlillen

skönt att det blev nåt bra av stadsbesöket

• Pippil8

Vad trist att det blev tokigt med lunchen, det som har varit så bra uppslutning alla andra gånger! Jag hade inte anmält mig, men åkte genom stan vid 13-tiden och tänkte att jag kanske skulle åka dit. Synd att jag inte gjorde det, då hade det i alla fall blivit två lunchare.

LillenLillen - vad var det för bok du köpte? Vill också köpa en sån bok men har inte kollat utbudet riktigt.

Nån som vet nåt om Torris? Visst har hon inte varit här på länge-länge nu?

Noll känningar här, men jag har å andra sidan 11 dagar till BF.

• Swenglish

Lillen- vad tråkigt att det blev som det blev! Är ledsen för att jag hoppade av i sista sekund! Men tur att kunde trösta dig med lite retail therapy, vill också gärna veta om boken, jag har bara sett rätt fula såna böcker hittills och skulle gärna köpa en fin!

bianca- hur gick det hos BM?

PippiL8- i Torris gästbok har någon grattat henne så jag antar att hon fått sin bebis!

Hellur- hade exakt samma som du, illamående i förmiddags som avtog senare under dagen, och jag har brara legat på soffan idag, orkeslös liksom.

• SanniXx
    * Bjuder på lite kakor som jag bakat *

= Mamma till Ida född 070115 i v.31+6 =
  • bianca2

gick bra hos bm. bra värden men bebben hade inte fixerat sig ännu. men den ligger ju rätt o e ruckbar. hon sa att en del inte fixerar sig förrän vid förlossningen...
    åh, spännande att torris fått en bebbe!!!!!!!!!!!!!

• Lillenlillen

Boken jag köpte heter "Bästa boken om mig - Inte så lite kaxig" och är hur fin som helst! Kostar 350 kr på DesignTorget och Hedengrens, så lite dyrare än andra kanske men så himla söt och man slipper Nalle Puh o de andra. Jag är inte mycket för kända figurer av Disney osv. Den här innehåller jättesöta färgglada drakar och är fint illustrerad överlag. ME LIKE IT! :)

LÄNK: http://www.barnbyran.se/bom/index.html

• Ginger6

Åh trist att det blev sånt drop off på lunchen Lillenlillen! Mobilnumren är nog inte så dum idé. Hoppas det blir bättre uppslutning på nästa träff. Hoppas också att några får sina bebbar snarast (Vivs, Lillen, Swenglish mfl!!!)Jag är sjukt trött på att vänta, och på att va gravid, kan verkligen tänka mig att ni är det, jag har 10 dar kvar till BF... Har precis kollat på den nya Will Smith-filmen och snyftat en hel del. Nu blir det Stieg L och jag i sängen

• Swenglish

Åh den var fin Lillen!

Ginger- visst var den bra! Och Stieg L är perfekt lättläst gravidläsning, snart klar med den!

bianca- bra att det gick bra hos BM!

tack för kakorna Sannixx!

Apropå godsaker kan jag tipsa om The English Shop i Söderhallarna, de har ett chokladpulver med mintsmak som bubblar lite, hur gott som helst! Aero mint heter det.

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3