• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Tredje tråden! I vilken vi börjar föda barn....

Här är förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 08:21:30:
    Och här är nya listtråden också!
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-23 16:07:08:
    Rätta länken till listtråden:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
  • Sole

pippil8

på majlinsas sida fanns det länkar till hennes externa blogg, alltså inte FL-blogg och där fanns det bilder på William

Själva har jag också ätit alldeles för mkt idag, var på Helenes krog (och de har ju verkligen JÄTTEsmå portioner så jag åt både hamburgare och marängswiss

Hoppas det blir bebisar för er snart Swe, lillen, murgröna, vivs och lillie (fast hon har ju inte varit inne här nu - är hon kanske på sjukhuset?)

• Zul

Sole: Tack för länken!

Nej det var ju bara igår kväll det hade varit lite körigt på sös, så är det förhoppningsvis inte hela tiden! De sa inget annat. Swenglish, se det som att det har varit en topp denna veckan och nu lugnar det sig. Du kommer säkert få plats, bara du ringer innan, poängterade de. Tänk att det max är en vecka kvar!

Ja annars får man väl åka till HS t ex, och det är ju säkert minst lika bra.

• bianca2

sov gott tjejer! Håller tummarna att nån av er som gått över får en bebbe i natt!!!
    kramar

• Swenglish

lillen- ja, funderar allvarligt på att köpa en piccoloflaska imorgon och ta på fredagkväll , fyller ju ändå år då!

Zul- det låter bra, antar att det kan ändra sig från timme till timme, bästa att inte funera så mycket på det förrän det är dags!

björklöv, ja man får inte ge upp! UT kommer den alltid, på ett eller annat vis.

Sole- kan man få göra en till beställning på drömförlossningen? Gårdagens beställning verkar inte ha kommit fram?

Ja, gonatt alla, kom igen nu, jag vill ha OOOOONT!!!! (Famous last words )

• BasseKatt
    Pippil8: Fika på fredag i Sickla låter ju lite intressant! Om det blir nåt kanske man skulle kunna lyckas pallra sig dit. Vi ska ev. till Skogskyrkogården och kolla lite, men fika behöver man ju alltid ;o) Keep me posted!
  • Frill

Hej, ska egentligen fika med en kollega och hennes fyraveckorsbebis idag, men får se om det blir av. Här rinner det nämligen...

Ska packa den berömda väskan och sen ringa tillbaka till förlossningen för att få tid för kontroll av ev vattenavgång. Önskar bara att det var lite mer livligt i magen, är oroväckande stillsamt därinne just nu.

Rapporterar senare under dagen.

• Sole

Frill

åh så spännande!!
    hoppas det är på G för dig!

Fika på fredag (imorgon) låter bra tycker jag!
    Sole
    Bassekatt (?)

Vilka andra var sugna?

• SanniXx

Oj. Ja vill ju fika, men Ida ska fortfarande inte vara på såna ställen. Vågar du Bassekatt? Ida är ju liksom inte född hehe.. vill inte ligga på sjukhus igen för att Ida åkt på RS eller så då ja själv klantat mig..

= Mamma till Ida född 070115 i v.31+6 =
  • Sole

Sannixx

det hade varit supertrevligt om du och Ida hade kunnat följa med, men det är full förståelse för att ni inte kan just nu.

Tänk på att vi har ju hela senvåren, sommaren och hösten på oss att fika så kaffet sprutar ur öronen

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3