• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Tredje tråden! I vilken vi börjar föda barn....

Här är förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 08:21:30:
    Och här är nya listtråden också!
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-23 16:07:08:
    Rätta länken till listtråden:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
  • Ginger6

Japp, kanonbra jättegravid- underhållning! Smarrigt med kakor Sannix, o va fina!!

• Sole

sannixx

schyssta kakor, är det sånt man börjar med när man blivit mamma eller var du pysslig innan?

• SanniXx

Sole: Haha, de börjar man nog med nu :) ja har kollat på klister på tv :) typ bollibompa :)

= Mamma till Ida född 070115 i v.31+6 =
  • Vivs

God morgon!
    Lillie, idag har vi BF!!! Hoppas att något dramatiskt ska hända
    Har sovit som en kratta, varit uppe ca 5ggr i natt så det blir väl till att sova en stund till snart...

Hur mår ni andra? Någon bebbe på G?

• Sole

Godmorgon!

ska fixa frukost och sen gå och lägga mig i sängen igen och kolla på desperate, det är skönt att vara ledig

Ingen bebis här, men å andra sidan har jag ju 2 1/2 vecka kvar till BF.....

• Hellur

God morgon!

Ingen bebis här heller, har nu 13 dagar kvar till BF.

Sole - Ska också kolla på Desperate. Var inte hemma igår så missade det. Bra med hårddisk. Får börja spela in allt snart, i fall bebisen kommer

Ska snart till BM, var ett tag sen nu känns det som. Sen ska jag luncha med min sambo. Tänkte passa på att köpa amningsbh när jag är i stan, det är det enda som återstår på inköpslistan.

Ha en bra förmiddag tjejer!

• murgrönan

Åhh, vad spännande med fler somm har nått BF. Inte för att det har gjort varken till eller från för mig....BF + 3 idag, var hos BM igår och pratade lite om igångsättning. Vi har en ny tid hos henne på måndag och har hon inte kommit då så får vi tid för igångsättning. Men det är ju ett tag kvar och hon sa att hon inte trodde vi skulle ses på måndag och de har ju ett öga för sådant.

Har sovit hyfsat i natt trots allt. Har bestämt mig för att bli fri från näsdroppar tills lillan kommer. Arrrghh, vad jobbigt det är!! Har fått kortisonspray, men de brukar ta några dagar på sig att börja verka. men ska bli skönt att bli Nezerilfri!

Visst är det skönt att våren är på väg, tjejer! I lördags fick jag såna vårkänslor så jag bara dansade omkring i hela radhuset. Blev ruggigt sugen på ett glas vin till dansen....snart så

Grattis till Torris!!

• Swenglish

Grattis Lillie och Vivs med BF idag! hoppas NÅN kan få sin bebis snart-lite stiltje här tycker jag...

här händer INGENTING! Låg och läste till 1 inatt, sen fick jag lite panik "för tänk om det sätter igång iantt och då har jag sovit för lite" men jag sov så gott till halv tio så jag hade ju inte bhövt oroa mig...

hellur- vad har ni för hårddisk-DVD, skulle också väldigt gärna ha en sån, perfekt att slippa spara sånt man ändå bara kollar på en gång!

• Swenglish

Vecka 42 idag, låter helt sjukt egentligen.

Nu har jag fått tid för överburenhetskontroll på fredag... Kom innan dess lilla barn, snälla!

• Vivs

Ja, låter faktiskt riktigt sjukt! Hoppas också för din skull att bebis kommer snart!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3