• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Delfin

Igår fick Evelina sån hosta, hela natten varje 20 minut hosta och skrik samtidigt, lång natt har det varit. Så nu på morgonen ringde jag till sjukvårdsupplysningen. De sa att jag skulle komma så de får titta på henne ska vara där kl 11. Man kanske får något mot hostan så hon kan få sova lite ser så trött ut. Hon orkade inte leka eller prata något med storasyster i morrse när hon skulle till skolan.
    Det låter så hemst när hon hostar tycker synd om henne det kunde varit jag istället.

• Teskedsmamman

Sitter på jobbet och slappar... har farit runt nu på morgonen och bekantat mig lite med dator och så där nu så har jag kommit igång och jobba, men den senaste timmen har det inte ringt något och nu är det lunch!!

Totte och pappa började sin vardag tillsammans bra Totte trillande i trappen och skrapade sig lite i ansiktet (har mailkontakt med maken) Tur att det bara var från första trappsteget... Men maken lär väl sig att fälla ner grinden så småningom...

• 3 b mamma

Teaspoon- Pallrade maken sig iväg till kyrkis idag? Isåfall tycker jag han är himla modig.
    Ha en gööör mysig lucia på er alla H-stads bor, med omnejd förstås...

• Delfin

Vi har varit iväg hos doktorn nu han sa att hon är hes och en hosta men det behövdes ingen medicin. De tog blodprov för att kolla så allt är okej.
    Ha en glad lusia / Delfin

• Teskedsmamman

3 b mamma -Nope...inte idag, men han lovade att gå på onsdag när det är avslutning på kyrkis...

Catharina: Skönt att det inte var värre med Evelina!!

• Mamma Ia

TeaSpoon!
    Vilken klippa du är!!! Du kan göra jättefina julkort och du kan klippa din son som ett proffs. Han blev ju jättefin !!!

• Delfin

Jag skäms Evelina ramlade av babysitter när jag skulle ta loss spännena och sätta fast henne, stor bula i pannan men så snabbt jag tröstat henne på men en kall sked och tryckte på. " jag har svansen mellan benen skäms otroligt mycket"

Magdalena - Skönt att det bara vad en liten skråma. Och det andra kan man ju bara säga lycka till.

Gumlan - Hur gick det idag med lägenhets tittandet? På det områd som ni ska titta på har vi bara tittat på radhusen inte i lägenheterna. Radhusen är super fina har ingen aning hur lägenheterna ser ut!

• Teskedsmamman

Jodu Catarina!! Man känner sig som världens hemskaste mamma!!!! Kan ju bara tänka mig hur maken kände sig förut idag... Men som alla säger till alla DU ÄR INTE HEMSK!!! Man kan inte vara med hela tiden och olyckor kommer hända oavsett hur vi än försöker...

• Gumlan

LillaFruH - vad hade luciorna på sig nu då??

Catarina - jobbigt att Evelina är sjuk, kanske samma skit som vi har haft, eller är hon bättre nu? Vi kollade lägenheten, den var jätte fin! men det kändes inte rätt... dessutom var loftgången inglasad där nere så katerna skulle inte kunna gå ut och då funkar det inte ju jag hoppas på att anders ska ändra sig om oskarström!

Magdalena - hur känns det? är dte inte konstigt att vara ifrån så mycket? Stackars Totte, du får blåsa på pannan på han från mig

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!