• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Gumlan

Tack Veronica & Magdalena!!! & jewel det roliga är att 1an bara tog jag utan mening typ satte honom i soffan & tog massa kort, sedan la jag ner honom & då tänkte jag att jag kan ju ta ett när han ligger ner med, hihi och så blev det bäst!

välkommen jululle alla Halmstad & runt om är välkomna hit!

Blixten - nee, det är inget kul alls. Hur har du gjort när du varit i en hjälplös situation?? Tycker vi försökt allt, men dom har deras kö att gå efter var ligger frösakull?? *noll koll*

LillaFruH - jaaaa visst gör det!!! VILL HA IKEA!!!!

3 b mamma - aha, nu ser jag dig

Tyckte det blev tufft Magdis!

• VeronicaMy

Maria-- det e oftast när man inte försöker som korten blir bra..

frösakull ligger mellan dej ochmig typ, du vet där vi åkte en gång när du körde hem mej,omvägen minns du?

• Gumlan

jaha! Va dum jag är! tyckte att jag kände igen det! men där är ju ok väl? finns det någon hemsida till det bostadsbolaget? ja kan ju kolla :)

• Teskedsmamman

Vi har varit i kyrkan idag Vi som är så kyrkliga Men jag och Totte knallade ner till familjegudstjänsten och tittade på när kompisens dotter gick Lucia!! Hon var nästan minst (9 år gammal) men Lucia var hon, och hon ser verkligen ut som en docka!!!

Det här ska vi göra till tradition tycker jag, kyrkan var fullsatt och Totte flåsade runt i gången och sjöng med Luciakören och vrålade "WAWA" när det var tyst i kyrkan för då ekade det så roligt men är det familjegudstjänst så är det... Vackert och mysigt var det i alla fall och stortjöt gjorde jag när Elin kom in först av alla barnen!!!

• Blixten

Gumlan:
    Första gången jag kontaktade dem var 97 när jag skulle flytta hit och det var bråttom med lägenhet. Jag fick en etta direkt, även om jag inte hade jobb eller gick i skola. Andra gången råkade faktiskt samma tjej ta emot samtalet (fyra år senare!!!) och även den gången fick jag tag på en lägenhet direkt, som inte hade lagts ut på Internet. Jag fick dock bestämma mig fort, över helgen, annars skulle den utannonseras.

Vet inte om du hittar Wennerholms på nätet, har inte kollat, men de finns i telekatalogen och som sagt, de hyr ut jättefina lägenheter i Frösakull. Tylöby kallas området för. De är nog lite dyrare än HFAB, men du får helt annan service samt standard på lägenheterna.

• VeronicaMy

jaa det e ett bra område Frösakull..

• LillaFruH

Morrn morrn flickor Ingen bebis ännu
    Idag har jag 13 dagar kvar till BF å det är den 13:de ... 13 är mitt lyckotal så då borde det väl sätta igång idag eller? *skratt*
    Hade rejäl molvärk i ryggslutet i gårkväll så maken fick massera mig, och så hade jag kraftigare ilningar neråt ... Men sen lyckades jag somna och sova OK inatt ... Åh vad spännande det börjar bli!!!! Hur man än vänder å vrider på det så är man ju i alla fall en dag närmare bebis för varje dag som går
    Nu ska jag se lite på Luciamorgon!
    Kramis på er å en trevlig Lucia önskas!!!!

• Sussannek

Goder morgon i denna sal...Eder önska vi, eder önska vi en fröjdeful jul

eller hur det nu är just Den Luciasången går...

Önskar alla Halmstadsbor och alla andra en underbar Luciadag

KramSuss

• LillaFruH

*morr* Vad hände med hederlig Lucia med HELVITT nattlinne å glitter eller lingonris eller nå't i håret på tärnorna?!? Dumma SVT2 ... Jag stängde av... nu ska jag krypa till kojs jämte maken igen - nattis eller så

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!