• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • LillaFruH

Hallå pinglor
    Ikväll ska jag och maken på Falkenbergsrevyn med min pappa! Väntar på att min bättre hälft ska ringa.. han skulle slå en pling när han åker från Sannarpsbadet (han e kock å jobbar där i kafeterian).. Ska bli kul kul kul! Hoppas att en massa skratt sätter igång värkarbetet
    Kram på er!!
    Mia

• JewelGirl

Imorgon o på fredag har jag demo på Coop med temat: Nya traditioner. Bjuder på kalkon i olika skepnader såsom julkalkon, köttbullar, lökkorv, cognacskorv m.m. Varsågod o kom o smaka

• Ullet

Idag ringde det en tjej från babysimmet och frågade om vi ville vara med i en fast grupp nästa termin
    OM VI VILL!
    Jättekul ju!

Maria- Var det inte läskigt när ni dök? Jag är skitskraj för just den grejen. Tänk om dom får kallsup?

• Gumlan

Jewel - får se om man tittar förbi, finns väl inget för mig att äta men pojkvännen kan ju smaska lite.

Ulrika - nja lite läskigt första gången, men vi dök 2 ggr. Tog kort andra gången så han dök djupt och var under ganska länge och det gick jätte bra!! tror inte dom får kallsup så lätt, dom har väl något sånt inbyggd som täpper till när dom kommer under Han tyckte bara det var kul!! hihi

• JewelGirl

Det är några ungar ute på gården som skjuter fyrverkerier... För all del så gör inte det så mycket men de skjuter dom längs marken! Tänk om någon träffas!! Vet heller inte var man kan anmäla sånt... de har hållt på flera dagar men först nu har jag sett HUR de gick till väga...

• moimukulatt

anmäla?? de e bara å ringa polisen, man får inte skjuta raketer nu.

• JewelGirl

Nej, är det inte så... plus att det är tättbebyggt område. Men nu har de slutat och jag kan inte se någon rörelse som antyder att de är kvar... Men nästa gång... Då ringer jag.

• Teskedsmamman

Hallå flickor!!! Är jättetrött idag!!! Det börjar kännas att jag har jobbat heltid hela veckan men det har varit skönt att ha kommit igång och jobba....
    Igår var vi på gravöl, Nissadalens Hemvärnskompani går i graven vid årskiftet och det var sista julträffen igår! Totte var med och höll låda ända till 23 på kvällen han sov under "predikan" som en präst höll så han knoppade i 30 min och sov sig igenom både Stilla Natt och Juldagsmorgon*skrattar* När maten kom fram på bordet var han med och samma sak hände igen som på Bilkårens julbord, skeden kunde inte gå tillräckligt fort när vi kom till Ris-a-la-maltan Han vrålade när maken fyllde på skeden *asg* så det gick inte någon förbi att han älskar Ris-a-la-malta.....
    Nu ska jag börja jobba! Eller rättare sagt - göra inbjudningskort till Tottes 1-årskalas medan jag väntar på att telefonen ska ringa...

• Gumlan

Fick inte denna lägenheten heller!!!!

Vill bara gråta....

orkar inte bo såhär!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har skrivit ett långt mail till hfab får se om dom svarar...

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!