• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Ullet

Maria - skit hfab... mailbomba dom. Det tipset fick vi en av en kompis när vi började att söka lägenhet: Ring VARJE dag, tjata tjata tjata. ÖVERDRIV så mycket ni bara kan. Maila och ring igen. Tillslut tröttnar dom på en.

Jag vet, egentligen ska det inte gå till så, men här i Halmstad med vår bostadsbrist så finns det ju inget annat man kan göra. - Jo, stå i kö i 10 år kanske

Lycka till!

• Teskedsmamman

Trollbarn: Duni ska ju lägga ner så arbetsbördan nu är ganska liten... men det har alltid varit långa dödperioder här - sveriges bäst betalda latmask???

Inbjudningskorten är nu klara, jag har fikat i sammanlagt 2½ timmar idag - inkl lunch...
    Nu ska jag ta några minuter ledigt, hämta pengar och gå och köpa kartong till julkorten - HEY!!! Behöver inte ta ledigt, ska ju köpa julkort till jobbet också juh!!!
    Så nu sticker jag

• Jool

Har ni läst aftonbladet idag?
    www.aftonbladet.se/vss/foraldrar/story/0,2789,576429,00.html

Det stämmer kanske, men jag irriterar mig på att de tror att man går på babysim för att bebisarna ska få motion. Jag går i alla fall dit för att Alva ska få vattenvana och förhoppningsvis så småningom veta hur hon ska göra om hon ramlar i.

Maria: Jag hoppas att ni hittar en ny lägenhet snart. Tråkigt att det är så lång kö i Halmstad.

Magdalena: Kul att Totte tycker så mycket om Ris à la malta. Måste testa det på Alva också, men hon har ingen vidare matlust för tillfället.

• Delfin

Jag glömde skriva att ni måste ha ljudet på.

Nu börjar Evelina bli frisk skönt tycker vi. Men igår så blev det sambons tur och idag verkar det som om det är min tur vill inte. Hoppas att det inte blir så länge den varar.
    Börjar bli färdig med julklapparna nu men pengarna har tagit slut så jag får vänt till den 20de. Har bara 1½ kvar av 9 "jippi".

Vixie - Hoppas du hittar hit! Hur har ni annars det?

• Delfin

Jag glömde skriva att ni måste ha ljudet på den länk som jag gav er!
    -----------------------------------------------------------------------------------
    Nu börjar Evelina bli frisk skönt tycker vi. Men igår så blev det sambons tur och idag verkar det som om det är min tur vill inte. Hoppas att det inte blir så länge den varar.
    Börjar bli färdig med julklapparna nu men pengarna har tagit slut så jag får vänt till den 20de. Har bara 1½ kvar av 9 "jippi".
    -------------------------------------------------------------------------------------
    Vixie - Hoppas du hittar hit! Hur har ni annars det?

• jululle

Hej!!!

Delfin: Tack för den söta kissen... Kul det behöver man lite skratt nu i stressen.

Gumlan: har du forf inte fått ngt kolla på blocket och sök på lgh i Halmstad så dyker alla förmedlingar upp. Kolla de privata i första hand de brkar man ha mest tur me... Lycka till.

det har forf inte blivit ngn bebbe här och mitt Bf e :( på måndag... jag vet inte men det känns som om det kommer bli igångsättning veckan efter... Hoppas inte de iallafall men man vet ju aldrig. hadde hemska förvärkar i går kväll så nuuu änteligen tänkte jag... men inte då duschade och sen var de som bortflugna. Ha en trevlig helg alla kram Ulle

• LillaFruH

Gumlan - KRAAAAAAAAAM Stackare, fyyy va tråkigt!!!!! Hoppas hoppas ni har tur snart!!!!

Bläk... sovit dåligt inatt, så himlans ont i ljumskarna och bäckenet att varenda lilla rörelse i sängen gör ont ont ont... *suck* Hoppas underverket kikar ut snart... träffade en tjej igår som fick en liten flicka för två veckor sedan och OJ vad man längtar ännu mera nu!!!!! *skratt*
    Kram på er ...

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!