• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Borboleta

Hej tjejer,
    Hade varit roligt att följa med på fika och träffa er "live", men jag tror jag hoppar över. Är ju varken mamma eller gravid och det blir nog lite knepigt. (Vad gör jag här över huvudtaget kan man ju då fråga sig, men det är ju så trevligt här på FL!)

• Gumlan

Borboleta - ja tycker allt du ska komma ändå du kan ju alltid tita på våra bebisar och magar

• VIXIE

Ja, när och var är fikat?
    nu vet jag för övrigt var Babycafet ligger ,är det nån som varit där? Tyckte det stod att det var öppet på tis och tors
    Borboleta:- tycker absolut att du ska komma med ,vem vet du kanske blir inspirerad! HAHA!!
    Ni som varit på babysim var har ni köpt era babysim byxor?
    Är det nån som hört nåt från Cittra?
    Har inte haft nån kontakt sen innan stormen och vet att hon ska ha runt den 15:e tror jag det var.
    vixie

• HaltaLotta

Ett till roligt ortsnamn:

Barslida

Ligger nånstans på vägen mellan Jkpg och Ullared........Undrar om invånarna där är sponsrade av Gilette?? (Oh GUD va dåligt försök till ett skämt.....sorry..... )

• Teskedsmamman

ALLA är välkomna på fika oavsett om de planerar att bli gravida (och då menar jag inte ens nu utan inom de närmaste 10 åren) är gravida eller har barn... vi träffas ju inte enbart för att se på barn, klämma på bebisar eller titta på växande magar... vi pratar och umgås ju också *retas*

Jag tycker definitivt att vi träffas på lördag, kan ju ta vid 13-14tiden så behöver man inte rusa upp heller och jag vet inte, ska vi ta Waynes? Det känns som om det är så trångt där, alla är där och fikar känns det som... vi skulle ju kunna träffas någonstans och vandra runt till Ulles osv och kolla upp hur det ser ut?!

• Gumlan

När vi var där så var det jätte lugnt men det kan ju berot på att dte var mitt i veckan. Men vi kan väl testa att träffas där, är det mycket folk kan vi ju gå nån annanstans Det är ju smidigast med barnvagnarna.folk kanske inte vill ge sig ut i blåsten, hihi. 13 - 14 passar bra tycker jag med.

• Teskedsmamman

Ska vi säga 13.30 då Så blir det lite mer precis tid....

Alltså:
    Waynes Coffeeshop kl 13.30 och ALLA som läser detta SKA komma dit

• Mamma Ia

Jag får inte länken att funka TeaSpoon .

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!