• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Borboleta

Inte jag heller... Vill ju se!

• VeronicaMy

Jag fick den att funka... sååå söt han e minns när Sebbe lärde sej det.. Man blir så glad.

• Gumlan

va duktig han är *klappar händer* söötis!! hihi

• Delfin

Fika på lördag hänger jag gärna med på.

Var på babysim idag, det tyckte Evelina om ibörjan var hon vild sen efter en 20 min blev hon trött sen när vi var färdiga och gå då somnar hon direkt.

Gumlan - Vad kul att Emil har fått sin första tand. Evelina har inte fått någon än. Ska du med på fikan på lördag? Evelina vägrar att dricka välling, har provat allt vet inte vad jag ska göra men jag tror att hon vänjer sig snart vid smaken.

Tea - Jag kan inte se din länk

Ett konstit namn på en komun är Trosa eller?

• minke

Åh...Älskogsbräcka skulle man ju bo vid...coolt :D

gosis: så lite så :) Vi var ju ändå ganska skonade från blåsten här. Min mamma, som bor vid smålandsgränsen, har fortfarande inte fått tillbaka varken ström eller telefon!

• VIXIE

Teaspoon: Superbilder på Totte. Du har inspirerat min man att göra en egen hemsida ,vilket inte är illa .Så nån gång 2007 kanske, jag säger bara kanske vi kan se nåt där!!
    Vi kommer på fikat det är nog precis efter simmningen.
    Ska kolla med några fler här i trakten med.
    VIXIE

• Ullet

Magdalena ---> SÅ SUPERGULLIG och SUPERDUKTIG din Totte är!

Hannes är på väg att bli förkyld, så jag vet inte riktigt hur det blir med fikan. Jag får återkomma!

//Ullet

• Alicia2005

Jag o Alicia vill gärna komma på fikat imorn..
    Var o när har ni tänkt er???

Ni få gärna trampa i min gätsbok om det..

Ha en bra dag!

• Mamma Ia

Åh, TeaSpoon, jag blir alldeles tårögd när jag tittar på filmsnutten. Tycker inte det var så länge sedan Leo tog sina första steg på det viset. Kommer aldrig att glömma stoltheten i hans blick, och det överlyckliga skrattet när han lyckades! Kan vi inte ta och stoppa tiden ett slag, för den går alldeles för fort, jag hinner inte med!!!

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!