• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Borboleta

Teaspoon
    Nu såg jag. Så himla gulligt! Vad duktig han är!

• Delfin

Alicia2005 - Fikan är på Waynes Coffee Lördag den 15 kl 13.30

• Teskedsmamman

Mamma la: Jag skriver definitivt på listan för att stoppa tiden *greppar pennan* Tiden går ALLDELES för fort!!!! Tycker inte det var längesedan han lärde sig krypa och stå... det är 3 månader sedan... för att inte tala om att han fyller 1 år om exakt 3 veckor....

Gumlan och ni andra som varit med från start, vet ni om att det nu är snudd på exakt 1 år sedan vi fikade första gången?! Jag hade 2 veckor kvar till förlossning så nästa vecka någon gång är det 1 år...

• Delfin

Tea- Jag har för mig att den första gången var nu någon gång i början av januari

• VIXIE

Delfin:vilka görfina bilder på Evelina,hade Sahra i knät när vi kollade och hon sahela tiden-the- tha, the-tha.Undrar ifall hon kände i gen Evelina?
    Kommer ni med i morgon?
    vixie

• Borboleta

Hej på er!
    Ni verkar så himla trevliga allihop och det var kul att höra att ni tycker jag ska komma på fikan fast jag är "barnlös". Men just när jag tänkte att "ja, man kanske skulle följa med ändå", så kom jag på att vi ska upp till Göteborg en snabbis imorgon och hämta en grej... Men OM vi skulle vara tillbaka tills dess (verkar ju rätt otroligt...), så kanske jag kikar förbi! Tack i alla fall!

• Delfin

Vixie - Det är klart att vi kommer bara att jag har med egen fika för jag håller på att gå ner i vikt. Har redan gått ner 2kg på 2 veckor.

• Borboleta

Hann inte hem i tid till fikat... Hoppas ni hade trevligt! Sitter här och tittar på en alldeles otroligtrosa himmel vid horisonten. Så fint!!!

• Borboleta

Hmm... Ett förtydligande är på sin plats ser jag... Menade otroligt rosa, inte otrolig trosa. Glömde visst ett litet mellanslag.

• Teskedsmamman
    Har fortfarande en djupt laxrosa strimma precis över berget *vackert* Jovisst hade vi trevligt, efter att ha sprungit och kollat in lite fik hamnade vi på Regnbågen... Waynes var smockfullt!!!

Du får hänga med nästa gång!!!
Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!