• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • apsu

grattis Gumlan. härligt att ni äntligen fått lägenhet!
    då kanske man inte helt ska ge upp hoppet

hoppas ni har det bra allihop.

på måndag ska wikira börja inskolningen på dagis. oj oj oj vad tiden går.
    nu är hon snart 16 månader

• Gumlan

Magdis - I know!!!

Viktoria - ja då är jag hemma men påminn mig gärna Jätt snällt att jag får låna den! Se om Emil fattar något

apsu - tack Det var ju en tjej som svarade på min bytes annons! Lite tråkigt att man ska behöva fixa allt själv, men jag är såååå glad ändå

Ja tror Emil försöker säga pappa nu, han har ju sagt mamma ett tag, hihi. pappa låter mer bawa baba gulligt. Sen brukar han hålla i saker & typ åka med dom i luften & säga bum bum bum, men han kan väl inte fatta bil och brum brum redan??

• Gumlan

Jag sydde kläder till Emil nu på förmiddagen, hihi, hade inget att göra. Ta en titt i mitt galleri om ni vill

• Mamma Ia

Va kuuul med lägenheten Maria - äntligen !!!! Hur stor är den???

• Gumlan

80.5 kvm så den är ju "lite" större än den vi har nu ååååh, vill helst flytta idag, hihi. Men vi behöver ju lite tid att packa, men om 3 veckor blir nog flytten av!!!!

• Mamma Ia

Jösses Maria, ni kommer ju att gå vilse och inte hitta varandra i den lägenheten !

• Gumlan

haha, jaaa fatta det

ska sticka dit & snoka snart. hihi

• Teskedsmamman

SJyssta brallor Maria!! Visst ver det lika enkelt som det verkade?!

Och vilken stor lägenhet?! Vad får en person att flytta från 80 kvm tll 45 kvm??? Tvärtom kan jag ju förstå men...

• Jool

Jättegrattis till lägenheten Maria!!!

Magdalena: Vad söt Totte var på filmen! Alva är lite för feg för att släppa taget. Så fort hon står utan stöd så skrattar hon och sätter sig ner. Men hon vågar väl så småningom.

Orkade inte komma på fikan utan tog en härlig promenad med familjen istället. Men jag hoppas att jag kan komma med nästa gång.

• Borboleta

Det är lite skoj, för nu när jag går på stan, eller som idag när jag var inne på Tropik Center, och jag ser mammor med småbarn, så tänker jag att det kan ju vara nån av er!!!

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!