• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Mamma Ia

Jag blev sen till fikatiden och "knödde" in mig på Waynes för att se om det satt ett helt gäng mammor med barnvagnar där (tänkte att ni säkert satt kvar efter en dryg timme), men icke ... Nåja, då berodde det ju på att ni inte ens var där! Fikatiden var mitt i Leos sovtid, så det var därför det "bidde som det bidde".
    Ha en trevlig lördagskväll allihop !

• Delfin

Mamma la - Det fanns inte plats på Waynes så vi fick gå och leta efter ett annat ställe. Åhlens stängde 14.30, bara att glöma. Ulles var fult så vi gick till konditori rengbågen. Följa med nästa gång.
    Catharina

• Gumlan

MammaIa - va tråkigt att du missade

Nu till något kul......................

VI HAR FÅTT LÄGENHET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÄR SÅ GLAD SÅ JAG DÖR SNART!!! HAHA! Tror fortfarande att nått kan skita sig. skriver kontrakt på måndag.

• jululle

Hej all det var länge sen.. Nä jag har inte dött bara inte hafft tid som ni vet har vi fått tillökning här och det tar upp en en hel del av tiden. Och det verkar som Anton känner på sig när man sätter sig vid datorn och jusst då ska han ha uppmärksamhet, mat eller ngt annat som apsolut inte pappa kan fixa Skämt å sidor det är dö kul men samtidigt jobbigt Han sover knappt på nätterna så vi känner oss som urvridna disktrasor. Sen passar man ju på att sova på dan när han sover. Så de där me socialt liv e inte så mycke nu. Ska inte klaga det är kul och jätte mysigt me. Som tex idag så testade vi att bada Anton tillsammans me pappa i Badkaret å de gillade han mys pys Så det får väl bli de i fortsättningen i stället för den hemska badbaljan. Där han nästan skriker sig blå... Oj då va långt de blev. Ha de gott alla. Föressten såg att ngn skrev om baby sim när kan man börja me de??? Anton e tre veckor på måndag det är för tidigt nu va?? Kramar Ulle

• Borboleta

Gumlan:
    Grattis!!! Vad kul. När flyttar ni?

Jululle:
    Hej på dej, och grattis till tillökningen i familjen!

• Gumlan

Ulle - ja det är jobbigt i början, men det blir bara bättre!! ja 3 veckor är för tidigt, tror att dom måste va 2 - 3 månader iallafall? är itne säker.

Borboleta - TACK Om inget går fel flyttar vi redan nästa månad!!! hihi

• Teskedsmamman

MARIA!!!!!!!!!! VAR???????????

Ulle: Jag har fått lite skvaller "jobbvägen"
    Här är vilka regler SK Laxen har för babysimmet:
    För att få bada med sitt barn skall barnet vara:
    8 veckor gammalt (om barnet är fött 3 veckor för tidigt
    utgår man från den beräknade födelsedagen).
    Väga 4 kg.
    Ha läkt navel.

Grattis till Anton förresten!!

• Gumlan

Här på bäckagård!!! Var en som svarade på min bytes annons!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

• VIXIE

Gumlan :GRATTIS TILL LÄGENHETEN!!
    klart det inte skiter sig.....
    Jag kör in Martina till simträning på ons och hon är lämnad vid 16 tiden .Är du hemma efter fyra på ons så kan jag och Sahra komma och lämna hoppgungan!?
    Är det någon som såg filmen Arizona JR alldeles nyss? Vad likt barnet var Totte!!!
    Nästan alla bilder blev bra (alla kom med) ska bara komma på hur man gör för att skicka dem till respektive adress.....
    Det var ju ett bra ställe att fika på.Regnbågen förresten,vi fick ju plats ialla fall.
    ha en skön kväll och sön.Vixie

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!