• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Delfin

Ni vet ju om att taket på våran lägenhet (vardagsrum) veks i stormen de håller på att laga det nu. MEN idag kom det en mätare som skulle kolla vattenläckan i vardagsrumstaket och det är dyblöta gipsplator + väggen mellan vardagsrum och 8åringens sovrum är fuktskadat och måste fixas snarast + omtappetiserin i båda rummen sa han som var här. Sen är det frågan vad hfab tänker göra åt det. Vart ska vi ta vägen då? Kan inte bo här under tiden som det pågår!

Måste berätta att Evelina läger sig i krypläge och gungar sen ramlar hon ihop. Idag försökte hon komma upp igen med rumpan (gick inte) så hon blev super arg.
    Catharina

• Delfin

Gumlan - Vi går på babysim torsdagar i grupp som börjar 11.45

• JewelGirl

Borboleta: Jag går till Blic, är supernöjd med dom o deras priser på glasögon o linser.

• Teskedsmamman

Borboleta: Kan bara sälla mig till mängden av Blic:are

Catharina: När vår lägenhet blev fuktskadad så fick vi först bo i den i 4½ månad inkl mögel ochannat bjäfs = ingen dusch, fick duscha i den tomma lägenheten ovanpå(!) men den lägenheten kunde vi inte få...
    Sedan fick vi en lägenhet som var mindre än den vi hade - vi ville inte bo i ersättningslägenhet under tiden. Det var därför vi fick bo så länge i den gamla lägenheten, men ni ska få en ersättningslägenhet under tiden er renoveras och HFAB betalar flytten. Det ni får göra är att packa själv...

• Borboleta

Tack, TeaSpoon. Ja, det kanske får bli Blic då!

• VIXIE

Borboleta
    Jag har linser och har bytt från Synsam(vid H&M) till Kontaktlinspraktiken .Vilken skillnad på schyssthet och service,min man går hos Lindgrens optik, också supertrevliga( Det var de som rekommenderade kontaktlinspraktiken.(Köpmansg 26 035-158959)
    vixie

• Borboleta

Tack, Vixie! Tja, nu blev det ju genast svårare!
    Förresten, varför rekommenderade Lindgrens en annan optiker? Jobbar de inte med linser själva?

• JewelGirl

Här har vi ju ett gäng mammor Har en fråga till er...
    Många tjejer/kvinnor uppger ju i samband med graviditet och även innan positivt test att de känner att det "drar" och molar i livmodern. Hur sjutton vet man att det är i livmodern?!

/dag 34 i cykeln

• saelma

Jewelgirl- för mig kändes det som mensvärk, så jag gick runt ett par dagar och undrade vart mensen var..

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!