• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Gumlan

Magdis - ja dte var jätte lätt blidde en sleepover med eller vad det nu heter. skit kul ju!!! Jo, dom var 2 kompisar som bor där och den ena kompisen har fått egen lägenhet nu så han flyttar till 1 februari och då blir den andra kvar med hela 3an själv ju

Johanna - har du börjat på babysim än? eller jag menar har det börjat än??

Borboleta - haha, ja så gör jag också fortfarande, har ju itne träffat alla

• Teskedsmamman

Borboleta: Vi får väl skaffa jackor där vårt alias står på ryggen

Johanna: Jag sak hälsa så mycket från morsan Hon tog nooooga reda på om du och Alva skulle komma och när hon fick reda på att ni inte kom med så sa hon bara "vad skönt, då behöver jaginte vara orolig för att ha missat dem"

• jululle

Grattis Maria Ja det är typiskt Hfab byte kan man fixa men på vanligt vis så kan man ju nästan inte få en lgh.

Jo jag förstod att det var för tidigt att börja på babysim nu men det skulle vara kul att testa blev inte av att man gjorde de me dem andra barnen. Är det ngn som går på sim eller planerar att göra de???

• jululle

Ps imorrn har min lillprins namnsdag..... Ds

• Teskedsmamman

Ulrika: Vi gick på sim med Totte, men maken jobbade och hade bilen och det hade blivit väldigt dyrt att lägga 200 kr i veckan bara för att simma i 30 min Och på söndagarna var det alldeles för sent, Totte var i bassängen 10 min sedan ville han inte vara med mer...

Men vi åker när vi känner för det, han gillar ju fortfarande att plaska så vi går på dropin då och då...

• Jool

Maria: Babysim (Drop in) började denna veckan, men vi orkade inte dit idag. Jag kan ju bara på söndagar nu när jag har börjat jobba. Nästa söndag blir det nog inte heller något babysim för oss, men sen måste jag komma i väg. Alva älskar ju verkligen att bada så det är synd om henne om vi slutar helt.

Magdalena: Hälsa tillbaka till din mamma! Vi får se till att fika någon gång när hon kan komma med, men som sagt, jag kan bara på helgerna och så är man ju upptagen vissa helger också.

• Gumlan

Någon som ska gå på babysim på Onsdagar??? Hade varit kul att gå med någon.

• Borboleta

Hörni, är det någon som kan rekommendera en optiker här i stan? Någon som är bra och har vettiga priser. Har haft samma optiker i Gbg i en attans massa år, men nu när jag bor här är det ju smartare att ha en här.

Funderar också på att prova linser, jag har aldrig gjort det. (Och då har jag ändå haft glasögon sedan femman!)

• Gumlan

blickoptik & specsaver (eller vad dom nu heter, haha) som ligger vid torget typ ska va bra Min sambo går dit, BRA priser!

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!