• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Gumlan

Kändes som mensverk för mig med första månaden jag verkligen var säker på att jag inte blivit gravid trodde jag väntade på mensen, men nopp, den har inte kommit än

• Teskedsmamman

Maria: Lyckost!!! Min kom när Totte var 3½ månad.... men den har däremot varit som en klocka sedan dess....

• Teskedsmamman

Glömde:

Min son visar redan nu tendenser till att bli en "telefonflåsare", ni vet, man svarar och så ör det någon som flåsar bara
    Pratade med maken flr någon timme sedan och då var Totte och drog i luren så han fick lyssna lite... det enda jag hörde var *flås* och *dunk, dunk*... Han klappade tydligen i händerna

• Jool

Borboleta:
    Jag går också till Kontaktlinspraktiken och är supernöjd. Optikern är verkligen trevlig och duktig. Jag har haft lite problem med mina ögon och har utan kostnad fått testa olika linstyper.

Jag tror att Lindgrens Optik endast sysslar med glasögon och Kontaktlinspraktiken endast med linser, men att de har ett nära samarbete.

• moimukulatt

ååh,vad trött jag blir.
    Jag har blivit asförkyld. Åh, vad trist.
    Igår mådde jag för första gånge på länge inte illa,men jag vart juistället asförkyld å lågi soffan hela dan, så inte fick man njuta av att må bra.
    Idag e det inte mkt bättre. *suck*

Jewelgirl: håller alla tummar och tår jag har för dej nu.
    Jag hade svag ( ibland inte svag) värk i magen.
    Jag skall inte önska lycka till ( det betyder ju otur). Hoppas bara.
    Hur lång har din längsta cykel varit??

• JewelGirl

Moimukulatt: Min längsta cykel var över tre månader... Men satte sen i gång mensen med hjälp av tabletter... Så jag räknar bara cyklerna efter det. En låg på 28 dagar prick, den andra på 24 och nu är jag inne på dag 34 med några dagars svag, svag molvärk. Yrsel, lättrörd o ont i svanken. Men sånt kan ju bero på annat med...

• moimukulatt

Jewelgirl: Jag var yr innan jag testade pos. Vart småsnurrig hela tiden.vilket jag fortfarande är. E typ svag om du förstår vad jag menar.
    Hoppas då verkligen för din skull.

• Ullet

Hur länge ska man gå utan mens och inte vara gravid innan man söker hjälp?

Min senaste mens var i början av november, och nu börjar man ju undra om det är något fel på en ju
    Testade mig senast förra veckan=negativt.

/Ullet

• Teskedsmamman

Fråga på BVC nästa gång, eller ring MVC... jag har ingen aning faktiskt... JewelGirl kanske har lite koll på det...

• JewelGirl

Jag gick till gyn när min mens dröjt över tre månader...

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!