• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • zetika

tack så mycket för era svar :) jag bor juh inte i falkenberg ännu. så får fixa det sen :D

• VeronicaMy

Jool... åh magsjuka är inte heller kul direkt

Jululle...Haha förstod det

Teaspoon... Men uscha då va jobbigt. jag och sonen e ju sjuka nu så det e bara killen kvar nu,.vore ju skönt om han fick det nu än om nån vecka eller så. bättre att alla varit sjuka på en gång liksom
    Vad är flaskt krupp? hur blev Totte då?

ha en bra kväll alla.!!!

• Gumlan

hej svejs... en puukling tittar in en sväng...

ulle - jag ser dig iallafall man blir lite lessen när ingen ser vad man skriver.... jag skrev för ett tag sedan att jag fått remiss för Emils eksem, men iiingen kommenterade det *tycker synd om mig själv*

idag är jag fortfarande puuuk... fast inte som igårkväll, visste knappt vad jag hette då juuuu.. & stackars plutte e sjuk med

• sharisse

Håller med om att Halmstad förlossningen är att rekomendera, och jag har ju sett det ur flera synvinklar, både för att jag fött där själv och att jag har praktiserat där. Personalen är bra... mesta dels iallafall, och de flesta läkarna gillar jag oxå... det är itne bra det där att ha kvinnokliniken som sin basplacering.... jag vet precis vilka läkare som jag inte tillåter att röra mig. O nu är det snart dax igen.... jag är i v 33+6 idag o samuel föddes i 36 + 5

gumlan : har du ff lika hög feber.... ta febernedsättande och mycket att dricka. osså vila.. kroppen behöver det...

många som e sjuka just nu.... jag lider mest av halsbrännan här o foglossningen så klart.... sista dagen på infektion imorogn innan bebis kommer.... iallafall så hoppas jag det....

• Gumlan

Jenny . innan var den nere på 37 grader, men nu är den uppe på 37.9 så den är väl påväg upp såhär frammåt kvällen vill bli frisk!! känns så hopplöst när man har massa saker man måste göra och man bara inte orkar!!

• Teskedsmamman

Maria: Jag såg remissen på Emils eksem... Men just då rngde telefonen på jobbet och sedan glömde jag av att kommentera det Men jag kommer ihåg att jag tänkte "åh, vad SKÖNT!" när jag såg inlägget

Falska Krupp:
    Ja, nu har ju Totte bara "en släng" men han fick hemsk hosta, blev hes och kraxade och sedan jobbade han väldigt när han andades in, det väste hela tiden och när han skrek lät det ännu värre!! På natten vaknade han var 20-30 min utav att han fick i sig för lite luft och så blev han ledsen... Men lite medicin morgon och kväll så låter han mycket bättre!! Han sover lugnt på nätterna, men han hostar fortfarande - dock inte lika hemskt och så är han lite hes än...

• Gumlan

hihi, ok då du är förlåten för denna gång magdis

Någon här som låtit hfab tapetsera om? Vad har dte kostat??

• Cittra

Zetika: Enligt BM på BB så ska bygget hålla på i 5 år..

• sharisse

Cittra: fem ÅR ?????
    Va så länge.... enligt planerna jag sett skall det stå färdigt 2007 för då skall gyn flytta tillbaka till de nya lokalerna (gyn var min basplacering) o utöka sammarbetet med bb/förlossning.
    Enl landstingets egen hemsida så står det oxå 2007
    www.lthalland.se/extra/page/&id=20&module_instance=18

• Teskedsmamman

ÅH NEJ!!!! Bebis får stanna inne i drygt 1½ år längre än normalt!!! Förvisso gillar jag inte att ligga på BB men ändå... Tänkte faktiskt försöka få familjerum denna gången så jag slipper dela rum med någon! Blev så fruktansvärt stressad av att behöva visa hänsyn och inte kunna "gå i ide" med TOtte när han föddes....

Maria: Jag har för mig jag betalade 58 kr/mån för mina tapeter i hallen när jag vlu:ade... och då hade jag superduper tapeter, allra dyraste gruppen...

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!