Analblekning!
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Kniper man dessutom rejält under påstrykning av blekmedlet så kan man ju få "slingor" så det gäller att man är avslappnad... huuga.
Dodisens mamma - slingor...?
Men för att göra stratozia nöjd och övergå till allvaret: Är inte analen ett ganska känsligt område med massor av nyttiga och nödvändiga bakterier? Det sunda förnuftet säger ju att det kan inte vara hälsosamt. TS, vet du ifall det finns några allvarligare risker med detta?
LillaLulla:
Ska JAG gå över till allvaret? Ska JAG?
Men nu får du väl ta igen dig!
Vem av oss har setat här o skämtat om TS inlägg? Inte är det då jag iallafall
stratozia - bli inte så upprörd så att du inte klarar av att läsa mina inlägg rätt nu, lilla vän. Jag skrev att jag skulle göra dig nöjd och återgå till allvaret.
Amys salong i Stockholm utför blekning av anus om du inte redan fått det svaret tidigare i tråden.
Ah ursäkta jag läste fel.
Men upprörd? I don´t think so, lilla vän...
äh nu tycker jag det börjar bli lite OT
TS: Hoppas du inte blev sårad men det verkar som om du inte får några vettiga svar här på FL. Har du sökt på google? där hittar man ju det mesta. Lycka till!
Jag tycker du har rätt stratozia. Töntigt av dessa människor att narra detta så mycket. Typiskt att okunskap ska leda till nåt sånt här.
Amys under heter företaget. De har ingen hemsida men telefonnummer och e-post på eniro.
Marline:
Ja med tanke på att hälften av dom som inte verkar veta vad analblekning innebär eller om det överhuvudtaget existerar något så himla tokigt som analblekning