• Erica27

Analblekning!

Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).

• Svar på tråden Analblekning!
  • Marline

Ja det verkar vara det mest extrema som dessa människor hört, med tanke på reaktionerna. Jag fattar inte att det kan vara så otroligt lustigt med analblekning. Det är väl typ samma sak som att raka sig helt och hållet, bleka håret på armarna eller använda botox. Inget konstigare än allt annat som man göra idag.

• Stratto

Marline:

Nej precis. Men det har förmågan att bli en kedjereaktion när det gäller sånnahär inlägg.
    Om en säger något ironiskt så kommer den ena efter den tredje och oxå måste säga något som folk kan sitta och skratta åt.
    Det ena inlägget måste vara värre än den andra. Hela tiden.
    Och den som fått flest:
    "HAHA jag döööör av skratt" och
    "Jag ligger dubbelvikt på golvet av skratt"
    Vinner hela skiten

typ...

• Diana

Nä men allvarligt nu:
    VAD bleker man med?

Och VARFÖR vill man lägga pengar på sånt?

Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original.
  • LillaLulla

Marlene - som jag skrev innan: Jag skrattar gott åt botoxpumpade ansikten och annat som folk gör bara för att andra ska tycka att de är fina också.

• Banana82
    LillaLulla skrev 2007-02-08 19:36:54 följande:
    Marlene - som jag skrev innan: Jag skrattar gott åt botoxpumpade ansikten och annat som folk gör bara för att andra ska tycka att de är fina också.
    för att andra, du tror inte man fixar sig för att man själv vill tycka man ser bra ut
    I don't give a damn about a life after death - but I gotta get proof that there's life after birth
  • LillaLulla

ProudWoman - hmm, jag känner ingen som brukar titta sig i arslet titt som tätt. Men jag kan ju ha fel, kanske folk bleker analen för att det är skönt eller nåt...

• Marline

Ja, jag antar det. Jag kan bara inte förstå att man väljer att håna dessa saker istället för att bara konstatera att man inte själv vill göra nåt sånt.

• Banana82
    LillaLulla skrev 2007-02-08 19:39:27 följande:
    ProudWoman - hmm, jag känner ingen som brukar titta sig i arslet titt som tätt. Men jag kan ju ha fel, kanske folk bleker analen för att det är skönt eller nåt...
    men nu skrev du om "botoxpumpade ansikten och annat som folk gör bara för att andra ska tycka att de är fina också". Och om man nu vill bleka analen är det väl upp till den personen, utan att hon ska dömmas för det eller bli skrattad åt
    I don't give a damn about a life after death - but I gotta get proof that there's life after birth
  • Marline

Man kanske gör det för sin egen skull för att känna sig fräschare. Rakar du benen för andras skull eller för att du ska känna dig fräsh?

• ciccielv

va kan man bleka rumphålet?jösses...

Svar på tråden Analblekning!