icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske
aha.. jag åker gärna dit nångång.. låter kul..
Camave: har du cyklat med Felicia?
oj vad ni skriver medans jag är borta.....
katrin, förstår att det är dyrt för dig som har en större kille...
men för oss andra så är det ju toppen roligt där.
och vi kan väl ta en dag när filip är på dagis ändå? om han nu ändå tycker det är lite läskigt där....
jag håller mig nog hemma i hallsta i morgon, flängit runt med bilen så det räcker med ett tag nu.....
angående flisan så va vi på akuten idag igen och testet va bättre nu......
tydligen ska värdet ligga runt 10 igår hade det legat på 73... men idag så hade det gått ner till 46 om jag inte minns fel.... så dom gjorde inget mer på henne nu utan vi får vänta och se om hon blir sämre igen.... antagligen något virus hon haft...
oki, då är det svårt;)
Hörde nyss en smäll.. melvin välte en kruka med strån i vardagsrummet,, som tur är så gick den inte sönder,, nu börjar det,, måste vara med överallt..
Busunge
tänker på dig Lola när Hugo hade ner ditt arrangemang i vardagsrummet från fönsterbrädan.. allt som man inte får röra är kul... Bara de inte skadar sig så..
hehe..,ja nu får du börja ha stenkoll Linda . jobbigt men samtidigt roligt
satt han i gåstolen eller?
jag sitter här o försöker fördriva tiden . ska till apoteket men det öppnar inte förrens kl 9 o vi är klara båda två o Hugo är jätte trött . funderar på att lägga honom i bilen i stolen så han får sova . får väl köra runt lite i 50 minuter...
sen är det dags för vägning . ska bli spännande ! har inte lika mycket förväntningar längre.,för nu spelar det inte stå stor roll hur det gått(så länge jag inte gått upp en massa) . men skulle bli glad om jag gått ner lite iaf
har ju som sagt semester snart o då lär jag ju ändå gå upp en del så det gäller att förbereda lite..... hehe !
sen blir det shopping på stan med vänner ! ska försöka hitta nå present till en liten tjej som fyller 1år i helgen . blir spännande att gå o kika på tjejkläder.,kommer kännas konstigt
hoppas jag hittar nå fint..
kram på er