• camave

icas- onsdagsgrupp

Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....

vi började gravida och nu har alla fått sina små

dags att börja om från början kanske
     Räcka ut tungan
  • Svar på tråden icas- onsdagsgrupp
  • camave

linda

vet inte heller vad det betyder..... inte att det fattas något i blodet utan mer att man har en infektion, virus eller liknade.....
    flisan mår toppen Skrattande

Min bäbis är snart ingen bäbis längre.....
  • lola1983
    Vägning denna vecka -0,4... helt ok Skrattande

Linda :
    Jo,jag hittade en kjol o ett linne med "hello kitty" . men man känner sig verkligen helt vilse på flickavdelningen . har så svårt att bestämma mig för vad som är snyggt o inte . finns ju mycket gulligt till tjejer,men tycker ändå det är så svårt när man är van att kika på blått,grön eller brun Flört
    köpte även en solhatt till Hugo o ett par ljus blåa byxor . sen köpte jag en "badstol" till honom . som är flytring fast fyrkantig o med stöd under rumpan så att dom sitter tryggt . tyckte jag skulle va perffa i sommar så att han kan bada i stora bassängerna med mamma o pappa Glad
    Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
  • tessan04

Hej hej!
    Jag får verkligen skämmas som skriver så sällanGenerad. Sitter nästan aldrig vid datorn längre. Är inne som hastigast och läser här hur alla har det och så.
    Måns är iaf frisk nu så vi kan komma på nästa träff. Får ta en snart det var alldeles för länge sen jag såg alla. På fredag ska vi åka till kolmården, det ska bli så himla kul! Vi åker med min syster och hennes två barn och sen ska morfar följa med.
    Nån som ska ner på festivalen? Jag skulle vilja gå på rix imorgon men får se om jag kommer ner. Ska ju upp tidigt på fredag så jag kanske inte orkar.

kram på er alla söta mammor!

• Theo Melinda

Här kommer en till som är riktigt dålig på att skriva här.. Fy!
    (måste försöka skärpa mig också)
    Har vart lite strul här,. vart på massa extra kontroller med Theo. Han har gått ner i vikt m.m, men nu är de på bättringsväg nu när han mumsar potaits till lunch.. tihi!
    Sen har vi vart på husjakt & vi har hittat ett perfekt hus, få se hur detta slutar ?!?!?!?!?
    Tessan- vi ska ner till "festivalen" Kanske ses en sväng där..
    Va de nån annan som ska in till stan?
    Har ni några roliga planer för helgen?
    Vi ska på vår första semester.. hihi, hoppas de kommer gå bra!
    kram på er alla

• Lillen06

Vägning i dag och givetvis så väger jag 0,5 kg mer än vad jag gjorde i gårSkrikandes
    Jag ger snart upp.............

• lola1983

Men lilla Linda... ! va har vi sagt om att väga sig hemma innan? då är det ju meningslöst att åka till VV ju.. håller tummarna att din våg visade fel o att du gått ner istället . du är ju så duktig så det har du säkert !

Maria : tråkigt att Theo inte växer som han ska . tycker han inte om mat eller varför går han inte upp? bra att det börjar ändra sig lite iaf.,o hoppas han mår bra Glad

nu ska här ätas.. såå hungrig ! varit sugen på mat sen halv 11.,men tack vare Carola så lyckades jag hålla mig sysselsatt tills nu . perffa Glad Hugo ligger på altan i vagnen o sover o jag har passat på att duscha o grejjat . skönt !
    snart ska vi till Hugos blivande dagis o hälsa på lite . spännande Skrattande

Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
  • camave

maria

letar ni nytt hus???? trivs ni inte???
    jobbigt med lillkillen men bra att det ordnar upp sig.. vet hur orolig jag själv va när flisan inte ökade som hon skulle....
    nu är hon en lite tjockis Räcka ut tungan

linda

inte ge upp!!!! bara att ta nya tag, du har ju varit så duktig.... man kan inte lyckas jämt.
    och det va ju så lite du ökat, kan vara vatten, svullna muskler ....

själv har jag gått ner ett kg till sen i söndags, har nu tappat 16 kg och fått massa komentarer vilket gör mig så glad och peppad....
    börjar bli lite besatt av mina promenader tror jag.....
    tog en lång promenad förbi lustikulla efter jag varit hos dig lola Skrattande

och nu håller jag på att färga håret.....

ska kanske ner på festivalen på lördag kväll med min syrra. men inget bestämt än.... annars blir det nog inget. min karl är inte så intresserad av det hela......

• Theo Melinda

Hallå,hallå,hallå!

Theo hade bara gått upp 200gram på drygt en månad, sen när jag va där i måndags på kontroll hade han gått ner 100 på bara några dagar. Men han är en glad prick som busar hela dagarna så jag förstår inte vad som är fel.
    Skulle han tappa vikt igen skulle dem kontakta barnkliniken men vi får se hur de går. Ska på täta kontroller hos bvc nu så hoppas han börjar gå upp!

Vi trivs bra och så med huset, men vi vill ha något större.
    Vi ska och kolla på huset igen på måndag & ta med pärona så får dem inspektera de.
    Ett riktigt renoveringsobjekt,. så vi ska lägga bud under.
    Vi är dem ända som är intresserade i nuläget (de har vart ute länge sen ska ägarna flytta 1 agusti så dem börjar väll smått få lite panik)

Va duktiga båda carolorna är med viktnedgången!
    & kämpa på linda! Du har snart nått ditt mål. Tyckter du har gått ner en hel del..
    Vad blir de för färg carola?

skriver lite mer sen

• camave

lola, det vart bra eller hur???? trots att jag inte fixat någon frilla =)
  • Lillen06

Camave: Supersnygg färg,, passade dig toppen,, en ny tjej håller på att växa fram;)

-0,3,, är dte kul det eller?? NEJ.. tar väl nya tag i morrn igen då... Grrrr.......

Svar på tråden icas- onsdagsgrupp