• Anonym (Undrar)

Blev jättebesviken

Hej ! Jag kom på min sambo med att runka i duschen går. Jag blev ledsen o besviken. Trodde inte han höll på me sånt, trodde han kom till mig när han ville bli tillfredställd. Undrar om de är mig de är fel på ? har jag *rätt* o bli sur på honom ? eller överhuvudtaget ifrägasätta ?

• Svar på tråden Blev jättebesviken
  • Anonym (??)

har du aldrig tillfredställt dig själv när han inte vatt med (under tiden ni har haft en relation) i sånna fall så har du inget att säga men har du inte de borde du ta upp de med honom o berätta hur du känner inför sånt...

jag har öppet sagt till min sambo att är de perioder då jag inte tillfredställer honom (tillräkligt) var typ 3 veckor sen sist bara för att du ska förstå att ibalnd är de hopp mellan gångerna så sa jag till honom att han mer än grna få göra det själv, MEN han vill inte de så....var öppen i ert förhållande så blir nog allt bra

lycka till, KRAM

• Glondim

Tycker INTE du har rätt att bli sur över en sådan sak, dom flesta människor onanerar oavsett om man har ett förhållande eller inte. Så låt honom fortsätta med det och jag garanterar att det är absolut inget fel på dig.

• Anonym

jag vill nog säga att man måste väl få göra som man känner?? Tror inte ha tycker om dej mindre för att han gör det sälv i duschen. Men jag förstår att du blir lessen.. vart det med då jag kom på min sambo... framför en p-film. Men sen så sa jag till honom att-kan jag inte få vara med nästa gågn? Sen dess har har inte gjort det vad jag vet eller blitt mer diskret.

• Anonym (Anna)

Nej, jag tycker absolut inte du har rätt att bli sur över en sån sak!!
    Det är som Glondim sa; de flesta onanerar oavsett om de har ett förhållande eller inte.
    Det är inte konstigt med det, och det är inget fel på dig!

• Anonym (optimist)

Var glad att han kan. Finns de som inte får upp den.. och hur roligt vore det? Bättre höger handen än nån annan tjej.

• Anonym

jag förstr dig, skulle oxå bli sur. tycker när man har förhållande så ska man vara med varandrar inte hålla på själva.

• Anonym

Men väljer han att hålla på ensam ISTÄLLET för att ha sex med dig? I så fall förstår jag att du blir ledsen. Många killar vill ju göra både och, först ta en egen svängom i duschen och sen på kvällen ha kul med tjejen.
    Det kan ju vara så att han behöver stressa ner? Att runka själv går ju oftast mycket fortare (eftersom han vet exakt hur han ska göra på sig själv).
    Hoppas ni hittar en lösning!

• Anonym

Tycker inte att det är något att haka upp sig på. Så länge ni har kul ihop oxå..

• Taffer

Jag hade oxå blivit lite ledsen om jag hade kommit på min sambo, men d é enbart för att han vill så sällan med mej. Då hade jag sett d som att han gjorde d lite istället för att vara med mej, men annars hade jag nog inte brytt mej. Har till och med sagt åt honom att ta hand om d själv när jag inte har "klarat av d" om man säger så.

• Anonym

Min sambo får ont i pungen om inte han får tömma en till två ggr i veckan och det är ju inte alltid jag har lust så han får helt enkelt sköta det där hur han vill då, ofta är han ju inte ens kåt men måste gå o slita i den ändå för att inte få ont. Ibland hjälper jag honom lite.
    Och ibland kanske man helt enkelt inte känner för att ha sex utan bara vill ha en snabb orgasm... så känner jag i allafall ibland. Vi är väldigt öppna i vårt förhållande och döljer aldrig att vi tillfredställer oss själva när vi helt enkelt inte känner för sex. Skulle aldrig få för mig att bli sur på sambon för att han runkar.

Svar på tråden Blev jättebesviken