• Anonym (Undrar)

Blev jättebesviken

Hej ! Jag kom på min sambo med att runka i duschen går. Jag blev ledsen o besviken. Trodde inte han höll på me sånt, trodde han kom till mig när han ville bli tillfredställd. Undrar om de är mig de är fel på ? har jag *rätt* o bli sur på honom ? eller överhuvudtaget ifrägasätta ?

• Svar på tråden Blev jättebesviken
  • Anonym (ingen fara)

Onani och sex tillsammans med sin partner är för mig helt skillda saker! Det ena utesluter inte det andra! Jag är tjej och gud nåde om min kill skull bli sur för att jag "sköter mig själv" ibland!! Ett utmärkt sätt att utforska sin egen sexuallitet på och har inget med min kille att göra överhuvudtaget! Låt han greja med sig själv och ta inte illa upp!

• Anonym (Undrar)

Jag hade blivit glad om han frågat om vi skulle onanera tillsammans. Men att han går i väg o gör de själv medans jag städar känns konstigt, kan inte hjälpa det.

• Sicali

Men gud, får han inte ens göra vad han vill när han duschar, det här börjar bli extremt.

• Anonym
    Anonym (Undrar) skrev 2007-04-04 18:08:37 följande:
    Jag hade blivit glad om han frågat om vi skulle onanera tillsammans. Men att han går i väg o gör de själv medans jag städar känns konstigt, kan inte hjälpa det.
    Han har ju en egen sexualitet också.
  • Anonym (Undrar)

de handlar inte om att han inte får göra vad han vill. Tycker bara de känns konstigt att han gör de i *smyg* när jag är hemma.

• Katta86

Men stod han inte i duschen? KAnske bara blev ett infall.. Han kanske tänkte på dig och blev kåt? Prata med honom! Vad är det för förhållande om man inte kan prata!?

Min sambo runkar med jämna mellanrum och jag är jäkligt glad att han gör det så att inte jag behöver känna att jag måste "ställa upp" jämt!

♥V. 20!!♥
  • Sicali
    Anonym (Undrar) skrev 2007-04-04 18:12:57 följande:
    de handlar inte om att han inte får göra vad han vill. Tycker bara de känns konstigt att han gör de i *smyg* när jag är hemma.
    Men snälla nån, han stod i duschen. Måste han då avbryta och gå ut och fråga dig om lov om han vill leka med sig själv?
  • Anonym

Vá?! Är det här på allvar?

Så länge onanin inte går ut över samlivet så är det väl s**t samma var/när/hur man tillfredställer sig själv.

• Anonym (Undrar)

jag tycker inte de, men jag är väl ovanlig då.

• Anonym

ibland när min sambo tjatar om sex så brukar jag säga åt honom att gå och runka. =)
    skämt osido. jag är glad över att min sambo onanerar. det skulle kännas konstigt om han inte gjorde det.
    och jag tycker inte att sex och onani är samma sak.
    jag har sex för närheten och mysandets skull. inte alltid för orgasmens skull. onanerar gör jag när jag "bara" vill få ut det ur kroppen utan massa kel och "tjafs". snabbt och enkelt.

Svar på tråden Blev jättebesviken