• Anonym (Undrar)

Blev jättebesviken

Hej ! Jag kom på min sambo med att runka i duschen går. Jag blev ledsen o besviken. Trodde inte han höll på me sånt, trodde han kom till mig när han ville bli tillfredställd. Undrar om de är mig de är fel på ? har jag *rätt* o bli sur på honom ? eller överhuvudtaget ifrägasätta ?

• Svar på tråden Blev jättebesviken
  • Dorian Ertymexx

Man 28 år, jag har med stor skepsis blivit varse att förvånansvärt många kvinnor inte onanerar. Alls. Hur neurotiska måste inte de vara... Och inte undra på att de krampaktigt håller kvar vid sina män. :/

• Anonym (Gaah!!)

Oj herregud, tur att inte jag är en av de tjejerna.. Skulle avlida om man inte fick onanera bara för att man var i ett förhållande!

• Misstiq

Låt karl stackaren runka i fred... De e bara hälsosamt....

*tummen upp*

:D:D

• Anonym

Oj, jag trodde att det var helt accepterat och att ALLA killar och tjejer gjorde det.

Hur kan man bli sur, irriterad för något som är så naturligt. Var glad att din kille är normal :)

• Anonym (Undrar)

jag tycker inte att de är normalt att min kille går in i duschen o runkar när jag är hemma. Då e fan nånting fel alltså !

• Anonym (Undrar)

Annars hade han ju kommit till mig. Kan inte släppa detta alltså, vi har pratat o bråkat om detta en hel del.

• TrailerTrash

Men vad är det med alla dessa kvinnor..Runka är normalt..Det är inte alltid man vill ha sex och då onanerar man instället..

• nerys77

Det händer faktiskt att om min man är supersugen, och jag inte alls, så pratar jag lite snuskiga ord i hans öra, och säger åt honom att ta hand om det själv...

• Kamikazee

TS - men herregud - är det något att haka upp sig på?? Att onanera handlar om att släppa på trycket, att få utlopp för stress, aggressioner, spänningar. Att onanera innebär att man lär känna sin kropp och att sexlivet faktiskt blir bättre. (Hur många killar har inte fått kontroll över sin utlösning genom att runka - vi tjejer skulle knappast uppskatta om killen kom efter 5 sek). Jag skulle bli skitförbannad om min gubbe blev sur på mig bara för att jag onanerade. Hur många tjejer passar inte på att dra en handtralla när man har svårt att komma till ro och inte kan somna på kvällen? Med sin partner sovandes bredvid?

Släpp det, och börja upptäcka onanins fröjder istället för att sura. Det är knappast så att ert sexliv blir lidande av det!

Svar på tråden Blev jättebesviken