• Anonym (Undrar)

Blev jättebesviken

Hej ! Jag kom på min sambo med att runka i duschen går. Jag blev ledsen o besviken. Trodde inte han höll på me sånt, trodde han kom till mig när han ville bli tillfredställd. Undrar om de är mig de är fel på ? har jag *rätt* o bli sur på honom ? eller överhuvudtaget ifrägasätta ?

• Svar på tråden Blev jättebesviken
  • Anonym

Onanera själv.
    Ibland kanske man bara vill vara själv.
    Kanske ville ta en snabbis bara.
    Var ej ledssen.

• Anonym (men hallå!)

Men snälla nån - man äger väl inte varandra?? Det är klart att man ska kunna pilla på sig själv utan att partnern lägger sig i det. Sex och ensamsex är väl två skilda saker. Trams!!!

• Anonym (Undrar)

Jag menar inte att man äger varandra. Tycker bara de känns konstigt att han, när jag är hemma, hellre tar handen än mig. Ingen som förstår de ??

• Nicke

Äh. Låt honom dra i snabeln om han vill.

• Hemliga 72an

Tycker som alla andra: Vill han ta en god vän i handen låt honom. Alla killar gör väl det...eller?

• Anonym (Undrar)

Gör verkligen ALLA de ? känner killar att dom har behov av de även om man har sex 4-5 ggr i veckan ? då kan de ju inte va för *tömmningens skull* i alla fall.

• Nicke

Tömningens skull? Man behöver inte tömma något. Det sker varje dag när man kissar bl.a.
    Ibland får man ståfräs när man inte alls räknade med det och då kan det vara stabilt att.... göra sig av... med det lite snabbt istället för att sätta på bruden eller liknande.

• Hemliga 72an

Ibland vill dom kanske bara "leka av sig" lite. Min man gör det och det är helt ok för mig om han vill det men ändå ger mig vad jag vill ha!

• Anonym

Hellre att han runkar än o går till någon annan tjej!?

Svar på tråden Blev jättebesviken