• Anonym (Undrar)

Blev jättebesviken

Hej ! Jag kom på min sambo med att runka i duschen går. Jag blev ledsen o besviken. Trodde inte han höll på me sånt, trodde han kom till mig när han ville bli tillfredställd. Undrar om de är mig de är fel på ? har jag *rätt* o bli sur på honom ? eller överhuvudtaget ifrägasätta ?

• Svar på tråden Blev jättebesviken
  • Anonym

inlägg 60: "Hellre att han runkar än o går till någon annan tjej!?" Så det är ett alternativ för din kille eller???

• Nicke

Måste vi?

Anonym skrev 2007-04-04 14:48:49 följande:
    Men vafan killar måste ju lätta på *trycket*
  • Anonym (tjej*)

Förvånansvärt många här som säger att "killar behöver runka ibland" som om att det bara var killar som har behov av att onanera. Männsikor i stort onanerar ibland, kvinnor, män och hämska tanke tom våra barn....
    Så att han är man har väl inget med saken att göra. Det är inte bara män som onanerar, det gör även kvinnor!!! Jag tror att en del tjejr får inpräntat i sig att det är ngt fult att ta på sitt kön ända sedan de är barn och att det är ända anledningen till att tjejer inte onanerar i samma utsträckning som män. Killar får ofta pilla bäst de vill som barn så de får ett naturligare förhållande till sitt kön (ibland väl naturligt... ).
    Onani är mänskligt inte manligt!!

• Anonym

N1klas: ja det måste ni! visste du inte det? ALLA måste!

• Nicke

Nej jag hade missat det. Men då tar jag och går iväg en sväng då.

Anonym skrev 2007-04-04 16:07:06 följande:
    N1klas: ja det måste ni! visste du inte det? ALLA måste!
  • wellpapp

"Men vafan killar måste ju lätta på *trycket*"

och det är unikt för just killar då eller?
    (typ 1926 års skildring av onani)

hursomhelst ts.
    nej, det är nog inte något väldigt konstigt i att människor onanerar, men jag skulle itne heller bli bekväm av att "komma på" min kille... låtsas hellre ´som ingenting och så får han ta det där privat.

men jag undrar också varför någon är så desperat att man går i från och gör det hemma? med en villig kvinna intill menar jag...

fast jag är rätt glad över att itne vara min killes "uppblåsbara barbara" också, jag vill inte vara hans runkmaskin.

• Anonym

jag skulle inte ha nått emot o se min kille runka i duschen snarare skulle jag gå igång på det och ännu mer om jag råkade upptäcka honom med att göra det

• Anonym

N1klas: Ja det är verkligen på tiden måste jag säga!!! =)

• Nicke

Ja, jag kommer nog explodera annar!!!!

Svar på tråden Blev jättebesviken