• Anonym (Undrar)

Blev jättebesviken

Hej ! Jag kom på min sambo med att runka i duschen går. Jag blev ledsen o besviken. Trodde inte han höll på me sånt, trodde han kom till mig när han ville bli tillfredställd. Undrar om de är mig de är fel på ? har jag *rätt* o bli sur på honom ? eller överhuvudtaget ifrägasätta ?

• Svar på tråden Blev jättebesviken
  • Anonym (k)

konstig sak att bli sur på?

fattar inte vad som är så hemskt med det....

• CUFC

säger du till varje gång du får ett infall? Eller är det inte samma sak?

• SusanneJ

läste upp tråden för min sambo. han sa att alla killar runkar, (fast olika mycket såklart)och den som säger att han inte gör det ljuger.

• Nötkaka

Håller med övriga om att det är inget konstigt med det.
    ALLA har rätt till sin egen kropp.

• Anonym (kille)

Onani och sex är helt olika saker... och onanaera är något som man gör ensam och privat, därav så gör han det "i smyg". Om han skulle göra det tilsammans med dig så skulle det inte vara onani utan sex/petting..

Händer det verkligen aldrig att du har sexuella fantasier?

Sexuella fantasier (och porr) och onani uppfyller en sorts behov, en ganska fysisk och behovsmässig sexualitet.

Sex och dylikt (som man gör med någon annan) ett annat behov:
    Närhet, kärlek och attraktion, en mer personinriktad sexualitet.

De överlappar förståss, men inte helt.
    Det är bara bra att han onanerar för du vill väl att han huvudsakligen vill ha sex med dig för att han vill ha sex med DIG, snarare än för att han vill ha sex helt enkelt?

• Anonym (Undrar)

anonym kille. tror jag förstår vad du menar. känns lite bättre nu. de kanske är för att jag inte onanerar själv som jag har svårt att förstå.

• Anonym (Undrar)

men killar, var onanerar ni ? o berättar ni de för era flickvänner ?? bara nyfiken

• Anonym (hehe)

hahahah hur gammal är du? Du kommer nog förstå med åren att det inte är nått konstigt med det. Lycka Till

• FallenMadonnaWithTheBigBoobies

Ok, jag är inte kille, men kan inte motstå att berätta ändå. Jag onanerar ganska ofta trots förhållande. Vi har sex med och väldigt bra sådan. Att jag onanerar har ju inget med honom att göra utan är ett separat behov.

Min kille gör det med även om det inte sker lika ofta som när han var singel. Han berättar ju inte varje gång han gör det, men när vi har pratat om onani så säger han ju att han gör det. Och det är ju hans privata grej som inte påverkar vårt samliv.

• CUFC

men killar, var onanerar ni ? o berättar ni de för era flickvänner ?? bara nyfiken

Lite varstans... nej jag ar inte sett nått behov att göra det, hon vet redan att jag gör det.

Svar på tråden Blev jättebesviken