• Anonym (Undrar)

Blev jättebesviken

Hej ! Jag kom på min sambo med att runka i duschen går. Jag blev ledsen o besviken. Trodde inte han höll på me sånt, trodde han kom till mig när han ville bli tillfredställd. Undrar om de är mig de är fel på ? har jag *rätt* o bli sur på honom ? eller överhuvudtaget ifrägasätta ?

• Svar på tråden Blev jättebesviken
  • Anonym

Jag vet att min man onanerar ibland men han behöver inte redovisa det för mig likväl när jag gör det.
    Tycker det är helt i sin ordning...ser inget konstigt i det. Ibland vill man ha en skön avkopplande stund för sig själv, så ser jag på det hela

• gröna tapeter

Tycker inte att man har nån rätt att bli sur för det... Det är ju hans kropp. Var glad att han inte gör det med någon annan!

• Sannive

Många män och kvinnor onanerar...

Många män och kvinnor som är i en relation onanerar... Men de har ett fantastiskt sexliv med sin partner iallafall.

Det är fullt normalt...

Nej, jag vill inte veta vad min karl gör i duschen... Det är deras ensak.

Jag tycker heller inte att min partner har något med min eventuella onani att göra... Det är min ensak.

Get over it, tjejen. Vi lever i år 2007, där är onani något normalt och BRA.

• JonsteR

Jag förstår inte problemet med att han runkar i duschen.
    Det är inte dig det är fel på.
    Det är inte han det är fel på.
    Det är fullständigt normalt att onanera i ett förhållande.
    Alla har rätt till ett "eget" sexliv som inte ifrågasätts.

Det är i alla fall vad jag spontant känner när jag läser TS

• Nacka

Visst händer det att jag onanerar, men det är inget jag redovisar för min fru. Onani är en privat sak. Att jag onanerar har inget att göra att jag inte tänder på min fru, utan ibland kännar man sig för att vara ensam ett tag.

• Anonym

själv brukar jag be min sambo om att han sja tillfredsställasig själv! härom natten när jag var på jobbet så messade jag hem till honom och bad om att han skulle tillfredsställa sig och messa tillbaka och berätta för mig vad han fantiserat om, detta är inte första gången jag ber honom om det o inte sista, då jag tycker det är så härligt att veta vad som sker hemma och jag kan se framför mig hur han ligger och leker med sig själv.... mmmmm mysigt

• flipperkulan

Alltså, det är väl inget att haka upp sig på. Att han onanerar betyder ju inte att han inte vill ha sex med dig. Jag bryr mig inte om var/hur/om/när min sambo tillfredställer sig själv, tycker inte jag har med det att göra, det är hans privata område..

• Dorian Ertymexx

*suckar*

Oookey. Onani är inte sex. Onani är självkontakt. Litet som att klia sig bakom örat, typ. Eller stå framför spegeln och spänna sig/sminka sig. Det är ett sätt att lära känna sig själv, att bli av med spänningar och att rensa ut gamla sädesceller. Tydligen ska det vara bra mot prostatacancer också. Det har INGENTING att göra med hans attraktion för dig. Det är två helt olika saker. Litet som att bilen skulle bli sotis för att du vill ut och cykla.

• Anonym (man 28 år)

onanera gör väl nästan alla? inkl. dig själv, eller? det har inget mer ert förhållande att göra. vi män onanerar och ni kvinnor onanerar. det är något privat. onani=ensamhet
    onanerar du också.

Svar på tråden Blev jättebesviken