• Anonym (Undrar)

Blev jättebesviken

Hej ! Jag kom på min sambo med att runka i duschen går. Jag blev ledsen o besviken. Trodde inte han höll på me sånt, trodde han kom till mig när han ville bli tillfredställd. Undrar om de är mig de är fel på ? har jag *rätt* o bli sur på honom ? eller överhuvudtaget ifrägasätta ?

• Svar på tråden Blev jättebesviken
  • TRUEHannapanna

KAn inte annat än hålla med Fred....

Det som inte dödar, det härdar.
  • Anonym (avslappnad)

Men hörrni - sluta kritisera TS. Hon ställer ju en fråga här och behöver inte elaka påhopp. Låt bli att svara istället om du tror att det är ett skämt.

• Anonym (Man 78)

Har inte läst hela tråden, men är det inte j-igt enkelt att svara på TS frågor i trådstarten?

JA, det är dig det är fel på om du har så dålig självkänsla att du inte kan stå ut med tanken på att din partner ibland tillfredsställer sig själv.

NEJ, du har ingen som helst rätt att bli sur på honom.

NEJ, du har ingen som helst rätt att ifrågasätta honom i detta fallet.

As simple as that!

• Anonym

Du måste jobba med dig själv och din sexullitet...Klart kille ska få runka om han känner för det...

(han kanske bara tvätta sin penis väldigt snabbt)

• Anonym (Va?)

TS: Nej - jag anser inte att du har "rätt" att bli sur på honom.
    Klart killen måste få runka om han vill!!!

Jag och min sambo har ett underbart sexliv tillsammans. Vi har sex i genomsnitt 2-3 ggr/veckan, men trots det så onanerar både jag och min sambo - ibland tillsammans, men oftast för oss själva.

Det har ingenting att göra med dig eller ert sexliv. Det är HANS privats sfär och den hör bara honom till.

Ibland kan jag (om jag märker att jag har en kvart över) onanera på morgonen innan jag åker till jobbet. Det är en bra sätt att bli av med spänningar!

• Xstasia

Värre tycker jag det är när han sitter o runkar när han är i samma rum.
    Mitt ex kunde ibland sitta vid sin dator o runka..o då kunde jag sitta o kolla på TV i samma rum. Inget jag märkte, men han stoltserade me det sen =).
    Jag blev inte arg på honom.snarare lite äcklad av att han inte kunde gö det lite mer hemligt..som i duschen :)
    Jag vet inte om jag pratar för mig själv, men jag onanerar även när jag har pojkvän, men det betyder ju inte att inte tänder på honom.
    Det är skönt att gö det ensam ibland.
    låter kanske som världens pervo. Men isf får ni skälla lite på mig.
    (ps. har inte läst igenom hela tråden)

• Xstasia

Måste tillägga att jag inte har nåt emot att onanera ihop me min gubbe...det är ju en del av sexaktern isånna fall..

• Anonym

HAHAHAHA du skojjar? ojj, ja det är nog fel på dej.. han är nog den enda killen i världen som runkar när killen är i ett förhållande. det får du göra nå¨got åt. el ännu bättre, gör slut. det skulle nog vem som helst ha gjort

• Anonym

Håller med TS, varför runka när man har ett bra förhållande o sex ofta.
    Min kille vet att om han runkar så kan han glömma att ha sex med mig, men jag har aldrigmärkt att han har runkat.
    Vill han att jag skall ha sex m honom flera gånger i veckan är det jag som gäller, inget annat!!!
    Och jag frågade honom i början i vårt förhållande om han runkade o det sa han att han inte gjorde, o jag hoppas han talade sanning.

Jag har själv inget behov av att tillsfredsatälla mig själv när jag har min kille, e så mkt skönare när vi har sex.

Men detta är min åsikt och jag anser att man får tycka o känna som man vill.

• Anonym

Om man hör med vilken sexrådgivare som helst och övrig personal som jobbar med liknande så får man höra att i princip alla onanerar. Det har ingenting med partnern och sexlivet att göra utan är helt privat och INGENTING konstigt. Det är allas rätt och ingen kan komma och säga att det är fel. Alla som jag varit tilsammans med och alla killar jag känner onanerar och det har inte haft något med sex att göra eller påverkat övriga sexlivet. Usch vad jag tycker att det är skrämande att många reagerar så starkt på något så naturligt.

• Anonym

det är väl mänskligt att onanera..gör aldrig du det??

• Anonym (MannenZ)

Min bättre hälft onanerar ibland. Jag blir snarare glad att höra att hon bejakar sin sexualitet och kan/vill njuta även utan min närvaro. Det är dessutom ömsesidigt.

Finns tillfällen det är "olämpligt" Om man t ex planerat en mysig helgkväll med god mat och bara varandra. Kan vara dumt att vara helt nytillfredsställd då ;)

Svar på tråden Blev jättebesviken